کاهش چشم‌گیر سود ال‌جی در حوزه اسمارت‌فون‌ها

آخرین گزارش درآمدهای ال‌جی حاکی از آن بود که این کمپانی 8.1 میلیون اسمارت‌فون LTE فروخته است که این آمار بهترین آمار فروش این شرکت است ولی در سویی دیگر فروش مدل‌های پرچم‌دار ال‌جی در کره بالا نیست و همچنین ال‌جی مجبور است در بازارهایی چون آمریکا دست به تبلیغات گسترده در مقابل اپل و سامسونگ بزند و هزینه‌های زیادی را پرداخت کند، نتیجه این اتفاقات باعث می‌شود که سود خالص ال‌جی در این دوره درآمدی تنها به ۱۷۲ هزار دلار برسد، این رقم بدین معناست که ال‌جی از فروش هر یک عدد از اسمارتفون‌هایش تنها 1.2 سنت سود به جیب زده است.

lg-g4-leather-product

ولی خبر خوب برای این کمپانی کره‌ای این است که فروش جی4 تنها دو ماه است که در آمریکا شروع شده و باید منتظر اثرات فروش خوب آن باشد که در گزارش سه ماهه بعدی لحاظ خواهد شد. البته ال‌جی تنها به فروش اسمارتفون‌ها وابسته نیست و در حوزه تلویزیون‌ها و سرگرمی‌های خانگی نیز می‌تواند این سود اندک را جبران کند.

آمارها نشان می‌دهند که فروش تلویزیون‌های ال‌جی با کاهش 22.7 درصدی به 3.59 میلیارد دلار رسیده است ولی ال‌جی همچنان به فروش تلویزیون‌های 4K OLED خود امیدوار است و برنامه ریزی دارد تا با تغییرات در طراحی و امکانات جدید، فروش خوبی را در این حوزه تجربه کند.

در کل ال‌جی در گزارش سه ماهه خود کاهش فروش 7.6 درصدی را گزارش داده است که این مقدار در مقایسه با آمارهای سال قبل منجر به درآمد 45 درصدی پایین‌تر است ولی به طور کلی نمی‌توان این آمار را برای ال‌جی یک ناکامی بدانیم و این کمپانی همچنان شانس بالابردن سود و فروش بیشتر را دارد.

1 در مورد “کاهش چشم‌گیر سود ال‌جی در حوزه اسمارت‌فون‌ها”

  1. تا وقتی قیمت محصولاتشو پایین نیاره که نمیشه با این وضع باطری و عدم فریم فلزی با قیمتی که از اس 6 هم گرون تره ال جی اشتباه بزرگی کرد دو بار برنده شد این بار داره شکست میخوره با این قیمت کی میره طرفش اخه باید میاورد پایین حیف شد واقعا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH