یک تصویر جدید و جالب از پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی!

HTC-Aero-concept-renders-by-Hasan-Kaymak (5) [800x600]

اچ‌تی‌سی Aero شاید یکی از پر رمز و رازترین تلفن‌های هوشمندی باشد که منتظر معرفی شدن آن در نیمه دوم سال 2015 میلادی هستیم. به گفته کمپانی اچ‌تی‌سی این گوشی جدید قرار است تمام آن‌ چیزی باشد که One M9 نبود! قرار است بالاخره یک زبان طراحی جدید را در آئرو ببینیم و نوآوری چیزی است که شاید مدت‌هاست طراحان اچ‌تی‌سی آن را فراموش کرده‌اند. این تلفن قرار است در بخش عملکرد سخت‌افزاری و دوربین نیز یک جهش بزرگ برای کمپانی سازنده‌اش باشد.

فروش کم و ناامیدکننده پرچم‌دار امسال اچ‌تی‌سی یعنی One M9 سرانجام باعث شد تا کمپانی به فکر تولید یک محصول متفاوت در نیمه دوم سال جاری باشد. مدیرعامل کمپانی اچ‌تی‌سی، چر وانگ، در خصوص این تلفن جدید گفته است می‌خواهیم یک “ابر قهرمان” دیگر معرفی کنیم؛ اما هیچ اطلاعاتی در مورد طراحی یا سخت‌افزار آن داده نشده است.

HTC-Aero-concept-renders-by-Hasan-Kaymak [800x600]

حالا به‌تازگی یکی از علاقه‌مندان به طراحی تلفن‌های هوشمند که پیش‌تر نیز بارها طراحی‌های او را دیده بودیم، پیش‌بینی خود را از طراحی غول آینده اچ‌تی‌سی، منتشر کرده که نظر بسیاری از علاقه‌مندان را جلب کرده است. تلفن اچ‌تی‌سی آئرویی که توسط آقای حسن کیمک طراحی شده است، هیچ حاشیه صفحه‌ای ندارد؛ چیزی که ما سال‌هاست آرزو می‌کنیم در پرچم‌داران کمپانی‌ها شاهد آن باشیم. این کانسپت جدید بسیار براق طراحی شده که شاید کمی هم در براق بودن آن زیادی روی شده باشد. قاب پشتی نیز طبق رویه معمولی که در تلفن‌های هوشمند کنونی شاهد هستیم، رو به بیرون قوس پیدا کرده است تا ظاهری ارگونومیک داشته باشد و به‌خوبی کف دست را پر کند.

HTC-Aero-concept-renders-by-Hasan-Kaymak (4) [800x600]

البته همان‌طور که گفتیم فلز به‌کار رفته در این مدل بیش‌ از حد براق است و در کناره‌ها به اندازه یک آینه نور و تصویر را منعکس می‌کند که شاید این مورد زیاد در هنگام کار با تلفن زیر نور خورشید برای کاربر مناسب به نظر نرسد؛ اما از حق نگذریم همین حاشیه‌های براق ظاهری بسیار شیک به گوشی بخشیده است.

اما نکته عجیب دیگر در این کانسپت می‌تواند قرارگیری دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در بخش زیری تلفن باشد. در کل نمی‌توانیم بگوییم طراحی حسن یک طراحی خوب است؛ اما حداقل او به یک چیز متفاوت فکر می‌کند. شاید خوب باشد اگر طراحان اچ‌تی‌سی از این بخش الگوبرداری کنند!

HTC-Aero-concept-renders-by-Hasan-Kaymak (3) [800x600] HTC-Aero-concept-renders-by-Hasan-Kaymak (2) [800x600] HTC-Aero-concept-renders-by-Hasan-Kaymak (1) [800x600]

9 در مورد “یک تصویر جدید و جالب از پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH