سامسونگ تبادل اطلاعات از آی‌فون به گلکسی را آموزش می‌دهد؛ اما چرا از مک‌بوک استفاده کرده است؟

مهاجرت از یک اسمارت فون به تلفن همراهی دیگر، مشکلی است که برای کمپانی‌های تولید کننده موبایل یک کابوس عذاب آور محسوب می‌شود. در طول سال‌های اخیر برای این کار راه‌هایی ارایه شد که از طریق آن کاربران می‌‌توانستند هرچه ساده‌تر اطلاعات خود را از اسمارت‌فون قدیمی به گوشی جدید انتقال دهند. راه‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد که می‌توان بدون نیاز به کامپیوتر از طریق اپلکییشن‌های مختلف چنین کاری را انجام داد و برنامه‌هایی برای انجام این کار از طریق کامپیوتر،‌ سرویس‌های ابری و حتی USB وجود دارد. در حال حاضر اغلب کمپانی‌های تولید کننده اسمارت‌فون، اپلیکیشن اختصاصی خود را دارند که به کاربرانشان کمک می‌کند تا هرچه ساده‌تر اطلاعات خود را از گوشی قدیمی به اسمارت فون جدید انتقال دهند.

switch-from-iPhone-to-Galaxy-S6

اپلیکیشن تبادل اطلاعات کمپانی سامسونگ نیز در دو نسخه عرضه شده که نسخه‌ای مربوط به کامپیوتر و نسخه‌ای مربوط به موبایل است و به کاربران کمک می‌کند که به سادگی تمام تصاویر، موسیقی‌ها، اسناد، و مخاطبین را به گوشی جدید کپی کنند و فرقی نیز نمی‌کند که اسمارت فون قبلی شما اندرویدی بوده باشد یا محصولی از دیار اپل و سیستم عامل iOS باشد و این برنامه قادر است تا از تمام آن‌ها اطلاعات کاربران را انتقال دهد.

اپلیکیشن و برنامه‌هایی که قادر هستند تا اطلاعات را از iOS به اندروید انتقال دهند روز به روز زیادتر می‌شوند، البته این در حالی‌ست که فعلا بسیاری از کاربران نمی‌دانند که به چه صورتی باید این کار را انجام دهند و باید به این نکته نیز توجه کرد که سیستم عامل iOS یک اکوسیستم ایزوله شده است. اکنون سامسونگ خود دست به کار شده تا به کاربران آموزش دهد که تبادل اطلاعات بین اسمارت‌فون جدید و قدیمی حتی اگر iOS باشد چقدر ساده است و این آموزش‌ها را در سه ویدیوی مختلف ارایه داده است. البته باید بدین نکته نیز توجه کرد که بیشتر تمرکز سامسونگ در این آموزش بر روی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج بوده و گوشی دیگری هم که در این ویدیو‌ها وجود دارد آی‌فون 6 از کمپانی اپل است.

در ادامه می‌توانید این ویدیو‌ها را مشاهده کنید و البته تبادل اطلاعات بین گوشی قدیمی و جدید را به صورت مرحله به مرحله فرا بگیرید. نکته جالب در خصوص ویدیوی تبادل اطلاعات از طریق iTuens به مک‌بوکی باز می‌گردد که سامسونگ از آن به جای یکی از لپ‌تاپ‌های خود استفاده کرده است و همان طور که می‌دانید این کمپانی کره‌ای نیز اولترابوک‌هایی همانند مک‌بوک دارد. البته شاید این کار دلیلی بر این داشته باشد که سامسونگ سعی داشته تا توجه کاربران اپل و حتی افرادی که مک‌بوک دارند را نیز به سمت خود جلب کند.

تبادل اطلاعات بین آی‌فون 6 و گلکسی S6 اج از طریق iCloud

تبادل اطلاعات بین آی‌فون 6 و گلکسی S6 اج از طریق iTunes

تبادل اطلاعات بین دستگاه اندرویدی و گلکسی

اپلیکیشن Smart Switch کمپانی سامسونگ یک برنامه جالب برای تبادل اطلاعات است که از طریق آن می‌توان حتی فایل‌ها را به صورت بی‌سیم نیز منتقل نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH