بررسی بازی پرندگان خشمگین 2 (انگری بردز ۲): خوک‌ها را بِکُش

پرندگان خشمگین را به خاطر دارید؟ همان بازی‌ای را می‌گوییم که چند سالی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اسمارت فون‌ها بود و از کودک گرفته تا بزرگ‌سال پرنده‌ای را می‌کِشید و رها می‌کرد تا بلکه خوک‌هایی را از بین ببرد، یادتان آمد؟ بسیار خب، دیروز خبر رسید که نسخه دوم از این بازی نیز عرضه شده است و ما نیز سریعا دست به کار شدیم تا یک بررسی اختصاصی از آن را در اختیار شما عزیز قرار دهیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

Angry-Birds-2-9

نسخه اصلی پرندگان خمشگین بسیار محبوب‌تر از نسخه‌های بعدی آن بود و اکنون نیز کمپانی تولید کننده بعد از چند بازی (نسبتا) ناموفق، نسخه جدیدی از پرندگان خمشگین را با نام Angry Birds 2 برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر کرده است که همچنان کاربران ویندوزفون از آن بی‌بهره هستند.

Angry-Birds-2-3

بعد از نصب بازی و دانلود دیتای مربوط به آن که حجم کمی دارد، وارد محیط جذاب این بازی شدیم. با وجود اینکه تمام بخش‌ها آشنا بودند اما از همان بدو ورود ما نیز به شادابی دنیای پرندگان خشمگین پیوستیم. محیط بازی و رابط کاربری آن بسیار جالب و گرافیکی ساخته شده است و تمام صفحات به خوبی نمایش داده می‌شوند و حتی اگر چندان هم به انگلیسی مسلط نباشید، همچنان قادر خواهید بود تا به سادگی وارد محیط بازی شوید و مراحل بسیاری را پشت سر بگذارید. شیوه بازی همانند نسخه قبلی است و در این نسخه نیز می‌بایست مرحله‌ای را به اتمام برسانید تا بتوانید به مرحله بعد آن دسترسی یابید و البته هر مرحله نیز از چندین بخش تشکیل شده است که تقریبا از یکدیگر مستقل هستند و می‌بایست آن‌ها را پشت سربگذارید و البته خوک‌های بد جنس را از بین ببرید.

Angry-Birds-2-2

جریان بازی نیز بدین شکل است که خوک‌ها تخم پرندگان را دزیده‌اند و شما سرزمین‌های مختلف را فتح می‌کنید تا به تخم پرندگان دست یابید و البته در این حین دوباره تخم‌ها دزیده خواهند شد!

Angry-Birds-2-6

در پایان هر بخش غول آن مرحله وارد میدان خواهد شد و شما می‌بایست از طریق پرندگان دوست داشتنی خود به آن حمله کنید و پدر غول‌ها را نیز از بین ببرید!

Angry-Birds-2-4

حال برگریدم به گرافیک دوست داشتنی این بازی، همان طور که گفته شد مراحل و رابط کاربری بازی بسیار خوب و جالب طراحی شده است و اگر محیط سه‌بعدی نسخه‌های قبلی را چندان دوست نداشتید، در انگری بردز 2 شاهد یک محیط دو بعدی و البته بسیار جالب هستیم که سرشار از انیمیشن‌های مختلف است و تقریبا در تمام بخش‌ها شاهد این انیمیشن‌ها هستیم. زمانی که شما از طریق پرندگان خود به خوک‌ها حمله می‌کنید و محل زندگی آن‌ها به هم می‌ریزد، یکی از زیباترین لحظه‌های این بازی است و تمام این اتفاقات به خوبی نمایش داده می‌شوند و افکت‌های خوبی نیز دارند. البته بخش‌هایی نیز در بازی وجود دارد که شما را در جهت سریع‌تر پشت سر گذاشتن مراحل یاری می‌کند. برای مثال در مراحل مختلف شاهد برخی گل‌های وحشی هستیم که پرندگان، سنگ‌ها و… را به درون خود می‌کشند و دوباره پرتابشان می‌کنند که خود این موضوع در بسیاری از بخش‌ها یاری‌گر شما خواهد بود.

Angry-Birds-2-1

در این بازی سعی شده تا ظاهر مراحل با یکدیگر متفاوت باشد و گاها شاهد باران و رعد برق هستیم و گاهی نیز هوا آفتابی و مناسب برای یک حمله عالی است.

Angry-Birds-2-5

یکی دیگر از بخش‌های دوست داشتنی درون این بازی به زمان پرتاپ پرنده باز می‌گردد. در زمانی که شما پرنده‌ای را می‌کِشید تا پرتاب کنید، در این هنگام حالت خوک‌ها تغییر می‌کنند و ترسی بر دلشان می‌نشیند که در این حین چهره بسیار جالبی دارند و البته پرنده شما نیز با چهره‌ای خشمگین سعی می‌کند تا به سوی آن‌ها حمله‌ور شود و یک تصویر کوچک از هر دو مورد (خوک و پرنده) ‌در بخش بالا صفحه، نمایش داده می‌شود که شباهت بسیاری به زمان‌های حساس در فیلم‌های سینمایی دارد.

همانند نسخه قبلی پرندگان خشمگین، در این ورژن نیز شاهد برخی جوایز در طول بازی هستیم که از طریق صندوق‌های جایزه می‌توانید پرندگان جدیدی را به دست آورید و با کمک آن‌ها هرچه ساده‌تر به خوک‌ها حمله کنید. پرندگان اصلی نسخه قبلی، در این نسخه نیز حضور دارند که البته برخی پرندگان و قابلیت‌های جدید را نیز در این بین شاهد هستیم.

Angry-Birds-2-8

برخی توپ‌های یخی نیز وجود دارند که با پرتاب آن تمام ساختمان خوک‌ها یخ می‌زند و به شکل شیشه در می‌آید و همان طور که می‌دانید در این بازی از بین بردن شیشه‌های یخی بسیار ساده‌تر از سنگ و… است.

یکی از قابلیت‌های جدیدی که در نسخه دوم از پرندگان خشمگین به بازی اضافه شده است، امکان انتخاب پرنده برای تخریب است. یعنی شما در نسخه‌های قبلی هر شکلی که چینش بازی داشت، مجبور بودید تا پرندگان را ارسال کنید ولی در این بازی می‌توانید پرنده مورد نظر را انتخاب نمایید.

Angry-Birds-2-7

همانند نسخه‌های قبلی در پایان هر مرحله به شما امتیازی داده می‌شود که بیشترین آن، دریافت سه ستاره است. در طول بازی هم اگر شما از پرندگان کمتری برای از بین بردن خوک‌ها استفاده کنید، جایزه‌ای خواهید گرفت. این بازی در حال حاضر 240 مرحله دارد که گفته می‌شود به‌زودی مراحل دیگری نیز به این مجموعه افزوده خواهد شد.

نکته دیگر در خصوص این بازی صدا‌های آن هستند که همانند نسخه‌های قبلی در این نسخه نیز Rovio بر روی جلوه‌های صوتی بسیار کار کرده است و واقعا این صداها جالب هستند. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟

bazar-logo

10 در مورد “بررسی بازی پرندگان خشمگین 2 (انگری بردز ۲): خوک‌ها را بِکُش”

  1. عالی فقط می تونم بگم ایول من به راحتی دیتا رو نصب کنم این بازی انگری برز ۲ رو نصب کردم فقط کافیست از برنامه مایکت
    نصبش کنی توی مایکت
    دیتارو خودش نصب میکنه ولی عاااااااااااااالللللیی
    ?☺?????

  2. سعید اسکندری

    بچه ها ، خواهش می کنم دعا کنید (به ویژه هنگام نماز ) ا من به مسابقات جهانی ucmas هندوستان راه پیدا کنم. ممنون

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH