موتورولا Droid Turbo 2 و Droid Maxx 2 به زودی می‌آیند

موتورولا مدتی است که مدل‌های زیادی را با همان کیفیت همیشگی عرضه می‌کند. در حال حاضر نیز شایعاتی حول ساخت دو گوشی دیگر از خانواه Droid موتورولا برای اپراتور ورایزون آمریکا، شنیده می‌شود، اما دقیقا نمی‌توان گفت که این دستگاه‌ها چه زمانی رونمایی و عرضه می‌گردند. طبق گفته ایوان بلاس، افشاگر مشهور دنیای فناوری، یکی از این گوشی‌ها Droid Turbo 2 نام خواهد داشت، که اتفاق غیر منتظره و شگفتی نیست.
EvLeaks اشاره کرده که علاوه بر Droid Turbo 2، موتورولا قصد دارد مدلی دیگر از خانواده Droid را با نام Droid Maxx 2 معرفی کند. این گوشی جانشین مدل Droid Maxx است که در سال 2013 به بازار عرضه شد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد تفاوت‌های این دو گوشی هوشمند به دست ما نرسیده است. گرچه می‌توان حدس‌هایی زد. مثلا می‌توان گفت که همان طور که Droid Turbo یک گوشی بالارده بود، مطمئنا Droid Turbo 2 نیز یک گوشی بالارده و بسیار قدرتمند خواهد بود. همچنین احتمال داده می‌شود که دیگری میان‌رده‌ای با مشخصاتی خوب و قابل قبول باشد. این‌ها فقط حدس و گمان هستند، ممکن است پس از معرفی این دو مدل، شاهد حقایق دیگری در مورد آن‌ها باشیم!
چند وقت پیش بود که عکسی از پنل پشتی یک گوشی هوشمند ساخت موتورولا لو رفته بود و آن را به موتورولا Droid جدید نسبت می‌دادند، اما دقیقا معلوم نیست که این عکس مربوط به پنل پشتی Droid Turbo 2 است یا Droid Maxx. امیدواریم موتورولا یا ورایزون هرچه زودتر در مورد این موضوع شفاف‌سازی کنند.
54 651 461

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH