ویندوز 10 اکنون بر روی 14 میلیون دستگاه نصب شده است

کمپانی مایکروسافت در طول روز‌های گذشته نسخه نهایی و رسمی ویندوز 10 را عرضه کرد که این موضوع توانست بسیاری از دوست داران فناوری و مایکروسافت را خوشحال کند و در هر کجای جهان ارتقا به این نسخه را جشن بگیرند که شاهد چنین جشن‌های در سیدنی و استرالیا بودیم که تصویر زیر نیز مربوط به یکی از این جشن‌هاست.

Windows-10-party

نکته جالب توجه در خصوص ویندوز 10 این است که این سیستم عامل در مدت 24 ساعت توانست 14 میلیون بار بر روی کامپیوتر‌های مختلف نصب شود که این عدد برای یک دوره زمانی کوتاه بسیار خارق‌العاده است.

البته بدهی‌ست که به دست آوردن چنین میزان دانلودی دلیلی در رایگان بودن ارتقا ویندوز 7 و 8.1 به ویندوز 10 دارد و کاربران به سادگی می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به ویندوز 10 ارتقا یابند. در سمت دیگر، مایکروسافت نیز این به‌روز رسانی را در فاز‌های مختلفی عرضه می‌کند تا مطمئن شود که هیچ مشکلی در خصوص آن باقی نماندها است. البته شاید مایکروسافت این تاکتیک را چندان جدی نگرفته و اکنون چندین میلیون کامپیوتر به نسخه جدید ارتقا یافته‌اند.

بدون شک در طول روز‌های آتی افراد بیشتری به سمت ویندوز جدید مایکروسافت روی می‌آورند و بهتر است که شما نیز یکی از آن‌ها باشید.

6 در مورد “ویندوز 10 اکنون بر روی 14 میلیون دستگاه نصب شده است”

  1. دیروز نصب کردم
    یه کرک توپوول هم زدم به تنگش تا اکتیو بشه
    عالیه یکه یکه
    سریع ، نرم ، روان
    دمش گرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH