تصاویر و مشخصات اکسپریا C5 Ultra و اکسپریا M5 به بیرون درز کرد

شرایط مالی کمپانی سونی چندان خوب نیست اما این شرکت همچنان همانند گذشته در صدد ساخت اسمارت فون‌های مختلف است و اکنون نیز اطلاعات و تصاویری از دو محصول جدید این شرکت با نام‌های اکسپریا M5 و اکسپریا C5 اولترا توسط Hi-Tech.Mail.ru که ماهیتی روسی دارد، به بیرون درز کرده است. بر اساس تصاویر منتشر شده، یکی از این دو اسمارت فون طراحی بسیار جالب و دل فریبی دارد، برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

XperiaC5-Ultra-6

به احتمال زیاد اکسپریا C5 اولترا خواهد توانست توجهات بسیار بیشتری را نسبت به اکسپریا M5 به خود جذب کند. گفته می‌شود که این محصول صفحه نمایشی 6 اینچی با پنل  LCD و وضوح 1080p خواهد داشت که حاشیه سمت راست و چپ این نمایشگر تنها 0.8 میلی‌متر خواهد بود که باعث می‌شود این محصول ظاهر جالبی داشته باشد. علاوه بر این طراحی جالب، مشخصات این محصول نیز در حد قابل قبولی خواهد بود. گفته می‌شود که اکسپریا C5 اولترا 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت که پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6752 انجام خواهد شد و گفته می‌شود که این محصول قیمتی در حدود 350 دلار خواهد داشت.

اما اکسپریا M5 همان چیزی است که همیشه از سونی می‌دیدیم و ممکن است که نسبت به اکسپریا C5 اولترا زودتر به فراموشی سپرده شود! این اسمارت فون صفحه نمایشی 5 اینچی خواهد داشت که وضوح تصویر 1080p را ارایه می‌دهد و شاهد 16 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم بر روی این محصول خواهیم بود که گفته می‌شود پردازش‌های این دستگاه نیز توسط مدیاتک Helio X10 انجام خواهند شد که این مشخصات کمی بالاتر از اکسپریا C5 اولترا هستند اما از لحاظ طراحی این محصول شباهت بسیاری به اسمارت فون‌های چند سال پیش سونی دارد و قیمت آن نیز حدود 400 دلار خواهد بود.

XperiaC5-Ultra-2

31 در مورد “تصاویر و مشخصات اکسپریا C5 Ultra و اکسپریا M5 به بیرون درز کرد”

  1. مگه شرکت سونی و اپل و سامسونگ مال باباتونه که دارین خودتونو میکشین برا گوشی ؟ هرکی با یه چیز حال میکنه دیگه. ای بابا

  2. در جواب اون سهیل اسکندری باید بگم گوشی دوستم که z هستش از طبقه ششم ساختمان افتاد پایین خودم هم بودم و دیدم که تنها محافظ صفحه گلاسش بود که خورد شد اونم یه محافظ دیگه انداخت، اصلا خودم هم باورم نمیشد، و یه زد۱ وان هم از آشنایان از ارتفاع ۳ متری به زمین خورد فقط یه خش کوچیک به کنارش افتاد! این است معجزه سونی

  3. گوشی سی فایو به نظرم خیلی باید بد دست باشه کلا گوشی بزرگ بالبه های تیز ارگنومی خوبی نداره تازه حاشیه های بالا پایینشم خیلی زیاده که اصلا جالب نیس سونی اگه طراحی بلد بود جای حاشیه های کناری حاشیه های بالا و پایین دستگاهو کوچیکتر میکرد حالا خوبه بلندگوها هم لبه ها هستن این همه حاشیه فقط ضعف طراحی رو نشون میده در ضمن حاشیه کم خوبه نه انقدر دیگ شما گوشیرو محکم تو دستتون بگیرید ببینید چند میل از انگشتاتون میاد توی صفحه کلا گوشی طراحیش شبیه کاریکاتوره با پردازنده مدیا تک و دو گیگ رم این همه ذوق نداره مسلما a8 با اسنپ 615 و گرافیک ادرنو و صفحه سوپر آمولد و سنسور اثر انگشت ازین گوشی خیلی سرتره تازه بعیده c5 نسبت به a8 دوربین شاخی داشته باشه
    سونی سری زد طراحیهای معقول تری دارند
    سونی باید یه تغییری تو رابط کاربری و طراحیاش بده کمپانی معتبر و خوبی ولی خداییش c5 شبیه کنترل تلویزیونه

    1. داداش تا چیزی رو دستت نگرفتیدر موردش حرف نزن. طراحی سونی بهترین طراحی هست و از همخ برندها چمد پله جلوتره که خرسال داره جوایز طراحی رو میگیره. C5 شاهکاره. C5 از همه جهات از a8 بهتره. حالاذبیاد متوجه میشید.

    2. تا قبل از c5به سونی خورده میگرفتن چرا حاشیه گوشیات اینقد زیاده . حال که حاشیه رو به حد اقل رسونده میگن حاشیه خیلی کمه محکم تو دستت بگیری انگشتات میوفته رو صفحه
      امان از این همه تعصب بیمورد

  4. توی این کامنتم دوتا بحث دارم:
    1.سونی طراحی قشنگی رو روی سی5 اولترا به کار برده جوری که کلا حاشیه های. بغل اطراف نمایشگر به حداقل ممکن رسیده(البته این اقدام هم معایب خودشو داره). گوشی گردتر شده و همین موجب خوش دستی و ظاهر شایسته برای این میانرده شده. اونطرف ماجرا ام5 هست! به جرات میتونم بگم یکی از بهترین و قدرتمند ترین میانرده های بازاره! البته همچنان سونی چندان فکری روی کاهش دادن قسمت قیمت این اسمارتفون نداشته و به محض ورود هم قیمت اکسپریا زد3 خواهد بود(البته بالاخره افت قیمت داره)
    هر دو اسمارتفون های خوبی هستن. اینا همش تئوریه و باید دید عملکرد گوشی و واکنش مردم به چه صورتی هست.
    2.واقعا واسه همتون متاسفم. این نوع کامنت گذاشتن شما نوع شخصیت شما رو نشون میده و به مردم ثابت میکنه که حداقل کاربران ایرانی توی شبکه اجتماعی چه شخصیت افتضاحی دارن…
    اقای سهیل اسکندری. اکثر بحث ها رو شما شروع میکنید! بسه دیگه عزیز من! باشه شما سامسونگ دوست داری چرا درگیری بیخودی راه میندازی؟؟؟ شما اگه به همین نوع کامنت دهی ادامه بدی واقعا باعث ننگ سامسونگ و طرفدارانشی! خواهشا از این به بعد از این مجادله ها بین کاربران خودداری کن. خواهش کردم!
    اقای ALi. واقعا از ادب چیزی حالیتون هست؟ این چه وضعه کامنت گذاشتنه اخه؟
    شاشدونگ؟؟؟؟؟؟؟واقعا برات متاسفم. همینه هر کسی بلند شه بیاد یه نظر چرت و پرت بده همین میشه دیگه! اخه بیچاره اگه من بخوام واسه سونی اسم در بیارم که تو و سونیت باید جمع کنید برید!!!
    (به جای س تو کلمه سونی ک قرار بدید!!! البته امیدوارم ای تی رسان سانسور نکنه)
    پس به جای این کلمات زشت و ناپسند بهتره به همدیگه احترام بزاریم!اگه سونی مال باباته که هیچی، اگه نیست پس اینجا هم چاله میدون نیست میای این کلمات مسخره رو تحویل کاربرا میدی! اگه هم بحث تخصصی دوست داری خودم ساکتت میکنم!رفتارتو درست کن وگرنه واسه خودت بد میشه!فهمیدی؟
    دیگه حرفی ندارم. واقعا زشته اینجور کامنت ها توی ای تی رسان باشه! من اگه هرچی میگم واسه خودتون میگم وگرنه جهنم اینکارتونو ادامه بدید!
    ممنون.

  5. سهیل اسکندری

    هر کمپانی یک تا چند نقطه برتری دارد:
    سامسونگ: صفحه نمایش، باتری و لبه اج و پردازنده
    اپل: برندینگ، سیستم عامل ios و سخت افزار
    اچ تی سی: طراحی، کیفیت ساخت بدنه
    ال جی: دوربین و طراحی خمیده
    هوآوی: قیمت مناسب در مقابل کیفیت مناسب
    کمپانی های چینی دیگر: قیمت مناسب
    اما سونی چه می گوید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه دارد؟؟!!!!

    1. اولا باطری سونی خیلی قویتر از بقیه است
      ثانیا طراحیش در z3انقد قوی بود که اپل وسامسونگ تو نسخه های بعدیشون از این گوشی الهام گرفتن
      ثالثاضد آب بودنش که مشخصا در انحصار خود سونیه
      دوست عزیز اول فکر کن بعدا حرف بزن.واقع بینانه با و بدون تعصب در مورد گوشی نظر بده

  6. شایان محتشم

    گوشی خییییییییییییییییییییییییییییلی خوبیه این سی 5 اولترا. اما 100000000 تا گزینه دیگر برای رد کردن و نخریدن این گوشی هست

    1. شما صد هزارتا لازم نیست بگی فقط یه موردشو بگو که توان رقابت با این گوشی ها رو داشته باشن؟؟؟؟!!!!!!
      ترول های سامسونگی باز دارن میسوزن و خزعبلات میگن!!

  7. سهیل اسکندری

    با نظر سهیل اسکندری خیلی موافقم. برادرم یک زد 3 مسی خریده از ارتفاع 5 سانتی متری خورد روی کاشی باید بودین و میدیدن چجوری لبه پایینی اون خرد شد. بله باورش سخت است اما از ارتفاع 5 سانتی متری. اتفاقا این گوشی رو هم از نمایندگی سونی در چارسو خرید. سونی باید نوآوری کند. همانند سامسونگ و اپل و الجی.
    ب ا ی د ن و آ و ر ی ک ن د…………………..

    1. واااای خدایا هیچکسو اینجوری ضایع نکن. پیدا کردیم ترول معروف سامسونگو. خخخخ چقدر میگیری سونیرو خراب کنی؟!!! خودت میگی خودتم تایید میکنی خودتو؟

    2. ترول خودت برای خودت نظر میذاری با نظرش موافقم جمع کاسه کوزتو پلاستیک ساز خخخخخخخ
      همین الان پرچمدار سامسونگ هم حرفی نداره جلوی M5 بزنه دوربین این گوشی و پرداندش همه پرچمدارها رو به زمین میزنه بعد اونوقت میای جفنگیات میگی برو از خدا بترس همین الان M5 فقط با دوربینش کل گوشی های سامسونگ رو میخوره اونوقت تو دلتو خوش کردی به ضخامت کم A8 تو دیگه کی هستی خخخخخ A8 رقیب M4 بود نه این گوشی عزیزم S6 باید جلوی این گوشی زانو بزنه با اون الزایمر و دوربین مزخرفش…
      سامسونگ خودشو بکشه هم نمیتونه همچین گوشی ای تولید کنه دیگه گذشت زمان سامسونگ ، سامسونگ از این به بعد باید روز به روز شاهد افت فروش باشه همونطور که دو ساله داره فروشش سقوط میکنه دیگه اخرای عمر سامسونگه
      ولی سونی تازه داره جون میگیره امسال و سال بعد سال شکوفایی سونی خواهد بود ببین چطور همه برند ها رو به زانو در میاره این دوتا گوشی میان رده تنها یه چشمش بود منتظر پرچمدار فوق العادش باشید.

  8. سهیل اسکندری

    بر خلاف نظرات همیشگی ام نسبت به گوشی های به ظاهر با کیفیت سونی از این گوشی یعنی Xperia C5 Ultra خیلی خوشم آمد. و اون هم به خاطر حاشیه بی نهایت کم دور صفحه نمایش و کلا طراحی نسبتا زیبایش هست. احتمالا این گوشی در میان رده های بازار جا خشک می کند. اما در میان رده ها Galaxy A8 کره ای ها با دوربین 16 مگاپیکسلی و دیافراگم F/1.9 ساخت کمپانی سامسونگ، ضخامت باور نکردنی و حیرت انگیز 5.9 میلی متر، بدنه فلزی خوش ساخت، حاشیه کم دور صفحه نمایش، صفحه Full HD با برتری بی نهایت پنل اختصاصی با کیفیت SUPER amoled، اسکنر اثر انگشت مطلوب و سخت افزار قدرتمند، سروری می کند. و تنها برتری این فبلت بسیار بزرگ سونی که باز هم یک عامل برای فروش کم می شود ضد اب بودن ان هست (تنها همین). پس اگر سونی به دنبال تصاحب بازار میان رده هاست باید فکر اساسی کند. البته با این اوصاف A8 سامسونگ نه تنها میان رده نیست بلکهیک پرچم دار شایسته به حساب می آید. اگر هم برای تصاحب بازار فبلت ها نقشه ریخته باید بگویم سخت در اشتباه هست. پنجمین کهکشانی خانواده نوت سامسونگ (یعنی پنجمین ستاره از بنیان گذار فبلت ها) با صفحه UHD 4Kt دوربین 16 مگاپیکسلی با ویژگی های بی نهایت فراوان، قلم S PEN با قابلیت های باور نکردنی، باتری با شارژدهی بی همتا و قابلیت های زیاد، رابط کاربری غنی و حیرت آور تاچ ویز سامسونگ و ویژگی های نرم افزاری خارق العاده ان، حسگر های متنوع و بی مانندف بدنه فلزی فوق العاده با کیفیتف ضخامت کم و هزاران برتری های دیگر حتی شان ان را ندارد که با این تازه کار بی تجربه سونی ورشکست شده رقابت کند و خیلی خنده دار هست. سری اج نوت 5 هم که جای خود را دارد. آیفون 6S پلاس هم یک پله عقب تر از نوت 5 ایستاده اما باز هم با سی 5 الترا قابل قیاس نیست. و من واقعا نمی دانم چرا سونی یک فکر بکر نمی کند. سونی بازار را از دست داده است چون طراحی تکراری دارد، رابط کاربری بسیار قدیمی و بدون هیچگونه خلاقیت و قابلیت دارد، ظاهر جلویی موبایل های رده بالا و بخصوص رده متوسط های آن آزار دهنده است، حسگری در گوشی هاییش تعبیه نمی کند، ویژگی های دوربین و صفحه نمایش آن نسبت به کمپانی های دیگر فوق العاده کم است و هزاران چیز دیگر که حوصله نوشتن آن ها را ندارم. پس سونی با این شرایط نباید به دنبال ترقی باشد. تنها به ضد آب بودن گوشی هایش می بالد و بس!

    1. سهیل اسکندری

      البته الان هم هر چی می خواید منفی بگذارید تا توان دارید منفی بگذاردید. چون آی تی رسان سایت سونی باز های حسود هست. 75% کاربران آی تی رسان طرفدار سونی هستن. البته طرفدرانی که واقعا با هیچ گوشی دیگری کار نکردن و فکر می کنن ماهی مرده تو دستشون بهترین گوشیه.در صورتی که الان گوشی های سونی در هیچ کدام از بخش های یک اسمارت فون سربلند نیستند و مایه خجالت برای سونی و طرفداران سونی هستند. با تشکر

    2. آخه اون a8 چی داره در مقابل این کوچولو؟!!! سامسونگ اصلا کی تونسته گوشی خوب تولید کنه که این بار دومش باشه؟!! داداش نظرات گوهربارتو واشه خودت نگه دار. حرفه ای ها فقط سونی میخرن.

    3. بکششش زیپ دهنتو متعصب چشم و گوش بسته مزخرف میگه واسه من تو برو همشون سامسونگ اشغال رو بخر که بهتون قالب میکنن با صد تا مشکل یکی این حرفا رو میزنه که گوشی های برند مورد علاقش از پایین رده تا بالا رده یه شکل نباشن سامسونگ 10 ساله داره یه طراحی تکراری رو میزنه میکنه تو پاچتون!!
      شما رو چه به سونی سونی داشتن لیاقت میخواد لیاقت شما همون اشغال های سامسونگیه!!
      بزن به چاک از این پست شاشدونگ شاشدونگ میکنه برای من خفه باو

  9. بزل های بالا و پایین خیلی تو ذوق میزنه
    کاش سونی یه فکری هم درمورد اونا بکنه
    ولی در کل خوب شده

  10. سونی بدجرو دهن همرو بست با این دوتا غول میانرده و الان قدرت بلامناضع دنیای اسمارت فون شده به تنهایی گوشیاش از بس قدرتمندن اسمارت فوناش. M5 چقدر خوبه لامصب. پرچمدارای برندهای دیگه زانو بزنید جلوی این سامورایی میانرده.

    1. سهیل اسکندری

      هههههههه
      پپپپپپپپپپ
      ممممممممممم
      جججججججججججمممممممممم
      خنده دار ترین جک و لطیفه سال را از زبان معزز در کادر بالا بخوانید و تا توان دارید بخندید. ممنونم که موجبات خنده و شادی ما را فراهم نمودی جناب معزز خان. A4, C4, M4 Agua , Z4 داده بیرون این سونی فکر کنم 100 تا دستگاه فروش نداشتن. از بس بی کیفیت هستن. این ام 5 هم مثل آون ها یک کرباس هست. حالا سی 5 یکم قشنگ شده اما از درون مثل دیگر گوشی های سونی داغونه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH