نسخه جدید اپل TV همزمان با آی‌فون 6s معرفی خواهد شد

انتظار می‌رود که کمپانی اپل نسخه جدید اپل TV را در ماه سپتامبر 2015 (شهریور-مهر) معرفی کند که این زمان به احتمال زیاد مصادف خواهد بود با معرفی آی‌فون 6s و آی‌فون 6s Plus که گفته می‌شود در یک کنفرانس خبری شاهد این سه محصول خواهیم بود و شاید دلیل این ترکیب مراسم به این موضوع باز می‌گردد که اپل تصمیم دارد نشان دهد که چگونه آی‌فون و اپل TV می‌توانند با یکدیگر سازگار شوند. باید بدین نکته توجه داشت که گام اپل در جهت خانه‌های هوشمند به اپل TV باز می‌گردد و شایعات قبلی حاکی از آن بودند که معرفی نسخه جدید این محصول در کنفرانس WWDC 2015 انجام خواهد شد که مربوط به توسعه دهندگان اپل است. البته بعد از این شایعه خبر معرفی این محصول همزمان با آی‌فون 6s مطرح شده است که در بالا تقدیم حضورتان کردیم.

appletv2-838x420

اکنون John Paczkowski اعلام کرده که نسل بعدی اپل TV در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) با چند ارتقا قابل توجه معرفی خواهد شد که یکی از اولین و مهم‌ترین بهبود‌های آن به کنترل دستگاه باز می‌گردد که انتظار می‌رود تعامل هرچه بیشتری با آی‌فون شما داشته باشد. این کنترل جدید یک پنل لمسی خواهد داشت و انتظار می‌رود که از دستورات صوتی نیز توسط سیری پشتیبانی کند، درست همانند تلویزیون اندرویدی انویدیا SHEILD که کمی پد این دو با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

appletv

البته انتظار داریم که اسمارت فون‌های بعدی اپل با نام‌های آی‌فون 6s و آی‌فون 6s پلاس از لحاظ ظاهری شباهت‌های بسیاری به نسل قبلی خود داشته باشند و تنها شاهد برخی ارتقا‌ها در زمینه پردازنده و شاید دوربین باشیم. البته سال آینده گفته می‌شود که اپل، آی‌فون 7 را معرفی خواهد کرد که آن از طراحی متفاوتی بهره خواهد برد.

همان طور که در بالا مشاهده می‌کنید، این تصویر مربوط به کانسپت اپل TV است که توسط Martin Hajek طراحی شده است. نظر شما در خصوص اپل TV چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH