تبلت ویندوزی شیائومی به‌زودی از راه می‌رسد

شیائومی را که به خاطر دارید؟ همان تولیدکننده اسمارتفون‌های ارزان قیمت و قدرتمند چینی که بازار این سرزمین را در اختیار گرفته است، این کمپانی هم اکنون از شراکت خود با مایکروسافت پرده برداشته‌است و این بدان معنی است که باید منتظر محصولاتی از شیائومی با سیستم عامل ویندوز باشیم. به تازگی جو بلفیوره از مایکروسافت تایید کرده‌است که با همکاری شیائومی در صدد اجرای ویندوز10 بر روی اسمارتفون‌های اندرویدی هستند ولی این طرح تنها روی Mi 4 شیائومی تست شده و در مرحله آزمایشی قرار دارد.xiaomi-windows

جدا از تمام این مسایل، به نظر می‌رسد شیائومی در نظر دارد با همکاری مایکروسافت تبلتی مبتنی بر ویندوز 10 ارایه کند. بر طبق ادعای تحلیل‌گران چینی شیائومی چنین تبلتی را در دست ساخت دارد ولی هنوز جزییاتی از این طرح به بیرون درز نکرده است و تنها از سیستم عامل ویندوز 10 به عنوان پلتفرم پیشفرض آن یاد می‌شود.

شیائومی و مایکروسافت راه همکاری مناسبی را در پیش گرفته‌اند و بازار چین می‌تواند به پیشرفت پلتفرم مایکروسافت کمک کند، این دو کمپانی هنوز در ابتدا راه قرار دارند و انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری از تبلت ویندوزی شیائومی به بیرون درز کند.

1 در مورد “تبلت ویندوزی شیائومی به‌زودی از راه می‌رسد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH