گلکسی Note 5 یک ارتقا تکامل یافته خواهد بود!

آیا همچنان منتظرید که سامسونگ نسخه جدید سری نوت خود را در 13 آگوست (22 مرداد) معرفی کند؟ همان طور که می‌دانید تاکنون اطلاعات بسیار زیادی از گلکسی Note 5 و گلکسی S6 اج پلاس به بیرون درز کرده است که چندی پیش حتی شاهد اولین تصاویر رسمی آن‌ها نیز بودیم. گفته می‌شود که گلکسی نوت ۵ از سخت افزار تکامل یافته‌ای نسبت به گلکسی نوت ۴ بهره خواهد برد و انتظار می‌رود که شاهد یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح QHD بر روی آن باشیم که یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز در بخش پشتی آن قرار خواهد گرفت و حافظه داخلی این محصول نیز 32 گیگابایت خواهد بود.

samsung-galaxy-note-5-evleaks

ارتقا بزرگ در این محصول به پردازنده مورد استفاده توسط گلکسی S6 و حافظه رم 4 گیگابایتی آن باز می‌گردد که یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی این دستگاه قرار گرفته است و متاسفانه برخی اخبار حاکی از عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی در این محصول هستند.

در خصوص گلکسی S6 اج پلاس نیز چندان اخبار شگفت انگیزی منتشر نشده است و تا جایی که می‌دانیم این محصول نسخه بزرگ‌تر محصول خمیده سامسونگ با نام گلکسی S6 اج خواهد بود. انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۵ با نسخه 5.1.1 از اندروید عرضه شود که انتظار قابلیت‌های جدیدی را نیز در قلم هوشمند این محصول داریم. گفته می‌شود که این محصول بسیار زود‌تر از آنچه که فکرش را می‌کنید معرفی خواهد شد اما زمان دقیق عرضه آن مشخص نیست.

1 در مورد “گلکسی Note 5 یک ارتقا تکامل یافته خواهد بود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH