تصاویر کاملی از اچ‌تی‌سی دیزایر 728 منتشر شد

ماه گذشته اطلاعاتی در خصوص یک اسمارت فون جدید از سوی کمپانی اچ‌تی‌سی منتشر شده که بر اساس تاییدیه TENAA مشخصات سخت افزاری و طراحی این محصول به بیرون درز کرده بود. البته با وجود اینکه محصول مذکور فعلا معرفی نشده است اما اکنون شاهد تصاویر جدید و البته کاملی از آن هستیم که می‌‌توانیم کاملا با ظاهر این محصول آشنا شویم.

HTC-Desire-728-(1)

در نگاه اول به این محصول اصلی‌ترین چیزی که می‌توان دریافت شباهت حاشیه بالایی دستگاه با حاشیه زیرین آن است که البته نسبت به نسخه‌های قبلی نیز کوچک شده که این باعث می‌شود دستگاه کوتاه‌تر به نظر برسد و شاهد لوگو این کمپانی نیز در بخش پایینی دیزایر 728 هستیم. علاوه بر این، در دیزایر 728 نیز اسپیکرهای دوگانه بوم‌ساند قرار گرفته است.

HTC-Desire-728

در خصوص مشخصات نیز این محصول در مسیر میان‌رده‌ها حرکت کرده است و شاهد یک نمایشگر 5.5 اینچی بر روی آن هستیم که می‌تواند وضوح 720p را ارایه دهد. پردازش‌های این محصول نیز توسط پردازنده مدیاتک با فرکانس 1.3 گیگاهرتز انجام خواهد شد و شاهد 2 گیگابایت نیز حافظه رم بر روی آن خواهیم بود که 16 گیگابایت نیز حافظه داخلی خواهد داشت و کاربران می‌توانند آن را از طریق کارت حافظه جانبی افزایش دهند. در بخش پشتی این محصول شاهد یک دوربین 13 مگاپیکسلی و در بخش جلویی نیز یک دوربین 5 مگاپیسکلی خواهیم بود که یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این دستگاه را تامین خواهد کرد. در بخش نرم افزاری نیز گفته می‌شود که دیزایر 728 از اندروید 5.1 و رابط کاربری سنس 7 استفاده خواهد کرد. (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید)

بر اساس تصاویر منتشر شده به‌نظر می‌رسد که این محصول دو سیمکارته خواهد بود و ابعاد آن نیز 7.87 در 77.8 در 157.9 میلی‌متر و وزن آن نیز 150 گرم خواهد بود. همان طور که مشاهده می‌کنید طراحی این محصول کمی نسبت به اسمارت فون‌های دیگر این کمپانی متفاوت شده است و این می‌تواند آغازی بر طراحی متفاوت اسمارت فون‌های آینده این کمپانی باشد.

1 در مورد “تصاویر کاملی از اچ‌تی‌سی دیزایر 728 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH