نامبروان واچ: نخستین ساعت هوشمند دنیا با نمایشگر گرد و پشتیبانی از سیم‌کارت

000000

ظاهرا رقابت کمپانی‌ها در بخش ساعت‌های هوشمند همچنان ادامه دارد و در این بین برخی از سازندگانی که نام و نشان کم‌تری هم دارند، اقدام به تولید محصولاتی می‌کنند که به نوعی هایبرید محسوب می‌شود! چرا که با عاریه گرفتن مشخصات سایر مدل‌ها و تلفیق آن‌ها با امکاناتی تازه، سعی می‌کنند تا محصولی خاص و با بهایی مناسب را وارد بازار نمایند.

پیش از این دو ساعت هوشمند و مقرون به صرفه Sun S2 و G2 را از کمپانی NO.1 معرفی کردیم و حال سومین ساعت هوشمند این سازنده یک مدل با توانایی پشتیبانی از سیم کارت و کارت حافظه جانبی به صورت هم‌زمان است که تا حد زیادی به ساعت هوشمند هواوی شباهت دارد.

طبق اعلام سازنده، ساعت هوشمند این کمپانی می‌تواند تا ۱۶ گیگابایت را پشتیبانی کند، البته پیشنهاد خودشان مبنی بر استفاده کارت حافظه تا سقف ۸ گیگابایت است.

000000-(1)

قابلیت استفاده از سیم کارت میکرو، سبب می‌شود تا بدون نیاز به هیچ گوشی موبایلی، به هرکسی که می‌خواهید زنگ بزنید و صحبت کنید.

000000-(2)

کلید گرد کنار ساعت را می‌توانید بچرخانید تا میان منوها گردش کنید، عملی که تا حد زیادی شما را به یاد ساعت هوشمند اپل نیز می‌اندازد.

000000-(3)

در ساخت نمایشگر از فناوری نانو گلس استفاده شده و به همین خاطر در برابر خط و خش بسیار مقاوم بوده و بدنه استیل دور نمایشگر نیز مقاومت بالایی در بربر ضربات دارد.

000000-(4)

با این حال شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Fundo ساعت را با گوشی اندرویدی‌تان هماهنگ کرده و فعالیت‌های روزانه‌تان را در گوشی نیز مشاهده کنید.

000000-(5)

از دیگر توانایی‌های NO.1 Watch می‌توان به اندازه‌گیری تعداد گام‌های شما در روز و یا تنظیم ساعت بیدارباش اشاره کرد.

000000-(6)

محصول نامبروان به سنسور UV یا ماورا بنفش نیز تجهیز شده است که با اندازه‌گیری آن در محیط، به شما درمورد خطراتش هشدار می‌دهد.

000000-(8)

اگر گوشی هوشمند خودتان را گم کرده باشید، محصول نامبروان از طریق اپلیکیشن Anti Lost آن را پیدا می‌کند و با بلوتوث ریموت کنترل، نقش دستیار عکاسی‌تان را بازی خواهد کرد.

000000-(9)

ضمن اینکه شما می‌توانید با چرخاندن مچ دست خودتان، کاری کنید که صفحه نمایش گوشی‌تان روشن شود و این کار به دلیل ارتباط ساعت از طریق بلوتوث با اسمارت‌فون شماست.

000000-(12)

گفتنی است که این محصول نامبروان، هنوز وارد بازار نشده است اما به زودی راهی مارکت‌های بسیاری از کشورها شده و قیمتی بین ۶۰ تا ۷۰ دلار برایش پیش‌بینی می‌شود. شما می‌توانید از طریق این فروشگاه که البته در حال حاضر محصولات قبلی نامبروان را به فروش می‌رساند، به زودی ساعت جدید را نیز خریداری بفرمایید.

000000-(7) 000000-(11) 000000-(13)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH