رکوردشکنی سری آنر هوآوی: فروش بیش از 20 میلیون دستگاه تنها در 6 ماه!

هوآوی یکی از ده‌ها شرکت‌ چینی است که گوشی‌هایی نسبتا باکیفیت تولید و با قیمت‌هایی بسیار مناسب عرضه می‌کند. هوآوی شناخته‌شده ترین مارک جهان در تجهیزات مخابراتی محسوب می‌شود، به گونه‌ای که 45 اپراتور از 50 اپراتور بزرگ جهان، از تجهیزات هوآوی استفاده می‌کنند! این سازنده چینی، در سال 2010 کار خود را به حوزه تلفن‌های هوشمند نیز گسترش داد و توانست در مدت 5 سال، رتبه سوم را در بین تولید کنندگان موبایل در جهان به خود اختصاص دهد.
هوآوی در سال گذشته برند Honor را در زبرمجموعه خویش ایجاد کرد و توانست با ارایه اسمارت فون‌های با کیفیت و مقرون به صرفه، ظرف مدت یک‌ سال آن را به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برندها در دنیای موبایل تبدیل کند. این برند ابتدا با هدف سفارش آنلاین کالا و کاهش هزینه‌های اضافی پایه‌گذاری شد، اما وقتی هوآوی موفقیت آن را دید، محدوده توزیع آن را به تمام جهان گسترش داد. حالا پس از یک سال، هوآوی با افتخار اعلام کرد که توانسته در 6 ماهه اول سال 2015، بیش از 20 میلیون اسمارت‌فون را با برند آنر به فروش رسانده و از این راه درآمدی 2.63 میلیارد دلاری کسب کند!
huawei-honor-6-plus-6تلفن‌هایی همانند آنر 6 پلاس و آنر 4X، جز پرفروش‌ترین‌های این برند هستند و هرکدام با فروش نزدیک به 3 میلیون نسخه در جهان، توانستند هوآوی را راضی کنند. از این سری، اسمارت فون‌های آنر 6 و آنر 3c در کشور ما و نزد کاربران ایرانی بسیار محبوب هستند. چند وقت پیش شاهد معرفی مدل آنر7 نیز بودیم. تلفنی که مطمئنا با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه خواهد شد. هوآوی اعلام کرده که این سری کار خود را با ارایه مدل‌های بهتر و بیشتر ادامه خواهد داد و هدف‌شان فروش 40 میلیون اسمارتون با برند آنر، تا پایان سال 2015 است. هدفی که چندان هم دور از دسترس به نظر نمی‌رسد. افزایش فروش گوشی‌های سری آنر، موجب شده که پیش‌بینی فروش هوآوی برای پایان سال 2015 به بیش از 48.2 میلیون گوشی برسد! اگر هوآوی به این رقم برسد، افزایش درآمدی 69 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه خواهد کرد، که فوق‌العاده است.

5 در مورد “رکوردشکنی سری آنر هوآوی: فروش بیش از 20 میلیون دستگاه تنها در 6 ماه!”

  1. هانر 7 غول بی رقیبیه واقعا عالی من واقعا ازش خوشم میاد خودمم پی 8 دارم جفتشنون عالین واقا با هیچ چیز عوضشون نمیکنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH