ارایه آی‌مک جدید با نمایشگر و پردازنده ‌بهتر تا پایان ماه آینده

گفته می‌شود که اپل در تلاش است تا پیش از پایان یافتن 3 ماهه سوم امسال، iMac‌های خود را به‌روزرسانی کرده و به بازار بفرستد. این خبر را مینگ‌چی‌کو داده‌ است. این فرد یکی از تحلیلگران KGI است که با توجه به سابقه خوبش در پیش‌بینی مشخصات محصولات اپل، می‌توان گفت که با سلیقه اپل به خوبی آشنایی دارد. در بین ارتقاهایی که مینگ‌چی‌کو برای آی‌مک جدید اپل نسبت به نسل قبلی آن برشمرده، می‌توان به پردازنده قوی‌تر و تکنولوژی صفحه‌نمایش بهتر اشاره کرد. هنوز مشخص نیست که آیا از صفحه نمایش رتینا برای آی‌مک کوچکتر 21.5 اینچی استفاده خواهد شد یا خیر.
PA270687-retina-imac--820x420کو می‌گوید که اپل بر روی اشباع رنگ و همچنین بهبود کیفیت تصاویر در صفحه نمایش آی‌مک جدید خود تمرکز خواهد کرد. این تحلیلگر پیش‌بینی می‎‌کند که از نوعی مواد فسفر LED در پنل صفحه نمایش آی‌مک استفاده خواهد شد. متاسفانه کو در حرف‌هایش اشاره‌ای به استفاده یا عدم استفاده از نمایشگر رتینا برای آی‌مک 21.5 اینچی نکرده‌ است. حدس و گمان‌ها در مورد استفاده از صفحه نمایش رتینا در آی‌مک 2.155 اینچی، از زمانی قوت گرفت که در نسخه بتا OS X El Captain اشاراتی به این موضوع دیده شد.
انتظار می‌رود پردازنده آی‌مک جدید بسیار قوی‌تر و بهینه‌تر از گذشته شود، البته به جز مدل 27 اینچی 5K، چون همین اوایل امسال بود که سخت‌افزار آن به‌روزرسانی و تقویت شد. سایر مدل‌های آی‌مک از سال 2013 آپدیت نشده‌اند، که مدت زمان نسبتا زیادی محسوب می‌گردد. برخی می‌گویند دلیل این تاخیر، تصمیم اپل برای استفاده از پردازنده‌های جدید اینتل یعنی Broadwell و Skylake بوده است. کو همچنین پیش‌بینی کرده که فروش کلی آی‌مک، در هر دوره سه ماهه، نسبت به دوره قبلی خود 2 برابر شود و به رقم فروش 1 میلیون دستگاه در 3 ماه برسد! دلیل او برای پیش‌بینی چنین رشد خیره کننده و آمار جالبی، ارایه آی‌مک جدید و وجود تبلیغاتی قدرتمند و جذاب همچون برنامه Back To School است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH