نسخه دو سیم کارته گلکسی Note 5 در مالزی تایید شد!

معمولا FCC و TENAA آژانس‌هایی هستند که گواهینامه‌ها و تاییدیه‌های لازم برای دستگاه‌های تازه تولید شده و جدید را صادر می‌کنند؛ اما آژانس مالزیایی SIRIM با دادن امتیازهایی به گلکسی نوت 5 به‌تازگی وارد این سیستم شده است. این دستگاه با مدل SM-N9208 ثبت شده و تنها اطلاعاتی که از آن درج شده است، مشخصاتی در خصوص سیستم‌های ارتباطی وایرلس دستگاه است.

gsmarena_002-(1)

در این لیست به مشخصاتی چون سیستم چهار بانده 2G، دو بانده 3G و سیستم‌های کامل LTE اشاره شده است. هرچند این محصول به عنوان یک دستگاه دو سیم کارته معرفی گشته است. طبیعی‌ است که از N9208 از WIFi a/b/g/n/ac، بلوتوث، NFC و +ANT نیز بهره می‌برد.

طبق اطلاعات غیر رسمی در خصوص نوت 5 می‌توان به ویژگی‌های پیش رو اشاره کرد. صفحه نمایش 5.66 اینچی با وضوح QHD، پردازنده اگزینوس 7420 همراه با 4 گیگابایت رم و 32 گیگ حافظه داخلی که قابلیت افزایش از طریق میکرو SD را نیز ندارد. این فبلت قدرتمند از یک دوربین 16 مگاپیکسلی همراه با ویژگی +OIS نیز بهره می‌برد. دوربین سلفی نوت 5 نیز قدرتی 5 مگاپیکسلی دارد.

این کمپانی قرار است تا در تاریخ 13 آگوست دو اسمارت فون جدیدش را معرفی کند. به‌احتمال بسیار زیاد این دو ستاره جدید کهکشان سامسونگ، Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH