وان‌پلاس تا آخر سال جاری میلادی یک اسمارت فون دیگر را معرفی می‌کند

روز گذشته مدیر عامل کمپانی وان‌پلاس با نام Car Pei رسما تایید کرد که این کمپانی تا آخر سال جاری میلادی یک اسمارت فون دیگر را نیز معرفی خواهد کرد اما Car Pei مشخصات جزیی‌تر را در خصوص این محصول اعلام نکرده است. برخی می‌گویند که محصول بعدی وان‌پلاس 3 نامیده خواهد شد و برخی دیگر نیز بر این باور هستند که این محصول وان‌پلاس 2S نام خواهد گرفت. اما شاید هیچ کدام از این دو نباشد و محصول بعدی وان‌پلاس مینی نامیده شود و البته دلیل این ادعا را نیز می‌توان به گفته چندی پیش این کمپانی در خصوص وسعت دادن به سری اسمارت فون‌های خود تا آخر سال جاری نسبت داد.

Later-this-year-OnePlus-will-broaden-its-range-of-smartphones

پس با این اوصاف اسمارت فون جدیدی که در آخر سال جاری میلادی توسط وان‌پلاس معرفی خواهد شد، نسخه‌ای از سری وان‌پلاس 2 نخواهد بود اما این بدان معنا نیست که این محصول موفقیت نخواهد داشت و بلکه وان‌پلاس اعلام کرده که از نسل سوم زبان طراحی پرچم‌داران خود در آن استفاده خواهد کرد.

Later-this-year-OnePlus-will-broaden-its-range-of-smartphones-(1)

وان‌پلاس فعلا برای فروش وان‌پلاس وان برنامه دارد (محصولی که حدود یک سال از زمان معرفی آن می‌گذرد) اما با این اوصاف انتظار نمی‌رود که مدت زمان زیادی شاهد این محصول در بازار‌ها باشیم. شما از محصول بعدی این کمپانی چه انتظاراتی دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH