این قاب آی‌فون 6 پلاس از 117 گرم طلا تشکیل شده است!

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که دوست دارید تا محصولاتی لوکس و گران قیمت را استفاده کنید و البته متفاوت‌تر از سایرین باشید شاید کمپانی Etsy بتواند مقصد مناسبی برای شما باشد. این شرکت اخیرا یک قاب طلایی را برای آی‌فون 6 پلاس عرضه کرده است که کاملا دست ساز بوده و در ساخت آن از 117 گرم طلا استفاده شده است.

iPhone-6-Plus-case-is-made-out-of-117g-of-solid-gold-1

اما این قاب طلا که از آی‌فون شما محافظت می‌کند چندان که باید نمی‌تواند نیاز‌های مادی شما را برطرف سازد در این قاب مذکور از 2.65ct الماس عالی استفاده شده است که نقطه‌های سیاه و سفید موجود در قاب پشتی را شامل می‌شوند. اما شما که تصمیم به خرید چنین قابی دارید باید در کنار یک آی‌فون 6 پلاس، حدود 19500 دلار نیز داشته باشید (حدود 59 میلیون تومان) که در این صورت شما امکان برخی سفارشات را نیز در خصوص قاب خود خواهید داشت و برای مثال می‌توانید رنگ الماس‌‌ها و… را انتخاب نمایید.

iPhone-6-Plus-case-is-made-out-of-117g-of-solid-gold-2

در ساخت این قاب از طلا جامد 14 عیار استفاده شده است که می‌تواند کمی نرم باشد و البته به اندازه یک فلز سخت نیست اما از آن جایی که گفته می‌شود آی‌فون 6 پلاس S نیز ابعاد مشابهی خواهد داشت در آن هنگام نیز قادر خواهید بود تا آی‌فون خود را تعویض کنید و در همین قاب جدید قرار دهید. (البته اگر تا آن زمان دیگر این قاب را همه دوستانتان ندیده باشند، در غیر این صورت مجبور هستید که آن را نیز تعویض کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH