نگاهی به بازی سوپر شوت: یک شوت هدف‌دار به سمت دروازه!

روزانه بر تعداد کاربران اسمارت فون‌ها افزوده می‌شود و در این میان نیز می‌بایست نیاز‌های نرم افزاری این میزان از کاربران که بخش وسیعی از آن‌ها نیز اندروید را برای خود برگزیده‌اند، برآورده کرد و در کنار توسعه دهندگان خارجی، توسعه دهندگان ایرانی نیز نهایت تلاش خود را در این زمینه می‌کنند و اغلب آثار خوب آن‌ها نیز با استقبال مناسب کاربران مواجه می‌شود. یکی از روش‌هایی که اکنون در حوزه اپلیکیشن‌های ایرانی به وفور می‌توان آن را دید برنامه‌هایی با قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای است که کاربران از طریق آن می‌توانند به بخش‌هایی از برنامه دسترسی داشته باشند اما برای دسترسی به بخش‌های دیگر برنامه باید مبلغی را به حساب کافه بازار خود واریز نمایند تا درون بازی بتوانند به بخش‌های دیگر و یا الماس و سکه‌های بیشتر دسترسی داشته باشند.

supershoot

اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا به یکی از این نوع بازی‌ها بپردازیم که سوپر شوت نام دارد و کاربران از طریق آن می‌توانند در اسمارت فون و یا تبلت خود فوتبال بازی کنند. اما نه به آن شکلی که فکرش را می‌کنید! ما نیز در حین دانلود فایل 27.7 مگابایتی این برنامه ابتدا فکر می‌کردیم که جریان این بازی نیز همانند بازی‌های فوتبال متداول است اما بعد از نصب، این فکر ما کاملا نادرست از آب درآمد. این بازی بیشتر بر روی نامش تمرکز دارد (سوپر شوت) و کلا با بازی‌های فوتبال متداول همانند فیفا و… متفاوت است. در جریان این بازی شما می‌بایست تنها در زمان مناسب شوت کنید تا توپ مسیری را طی کند و اگر در این بین به برخی از بازیکنان طرف مقابل نیز برخورد کند، شما امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد و از آن امتیاز می‌توانید در بخش‌های بعدی استفاده کنید.

Screenshot_2015-08-03-14-25-26

در این بازی کافی است که شما در زمان‌های مناسب صفحه نمایش گوشی خود را لمس کنید تا بقیه موارد توسط بازی انجام شوند. بدین شکل که در این بازی یک بخش نمایش داده می‌شود که برگرفته از رنگ‌های مختلف است و در این بخش رنگ سبز بهترین حالت و سایر رنگ‌ها به ترتیب بدترین‌ها هستند. حال شما می‌بایست در زمانی که عقربه آن روی بخش سبز رنگ باشد صفحه را لمس کنید تا شوت شما به بهترین شکل ممکن انجام شود و هرچه قدر که در زمان نامناسب صفحه را لمس کنید به همان میزان شوت شما اشتباه ارسال خواهد شد و نتیجه مناسبی را نمی‌گیرید!

Screenshot_2015-08-03-14-27-05

علاوه بر این، بعد از شوت زدن نیز شما می‌توانید در زمان‌های مناسب با لمس دوباره صفحه شوت کات‌دار بزنید که در این حالت توپ دوباره اوج می‌گیرد و حرکت خود را با قدرت ادامه می‌دهد و با هر برخورد توپ با مدافعان تیم مقابل نیز این شوت کات‌دار شارژ خواهد شد و از طریق آن قادر خواهید بود تا دوباره صفحه را لمس کرده و شوت کات‌دار بزنید. برخی ماموریت‌ها نیز در این بازی وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید الماس‌های بیشتری را به دست آورید.

Screenshot_2015-08-03-14-26-48

در این برنامه شما می‌توانید به صورت رایگان بازی کنید اما قادر خواهید بود تا از طریق پرداخت درون برنامه‌ای چندین الماس خریداری کنید که از دیدگاه ما قیمت‌های در نظر گرفته شده برای آن الماس‌ها در ترتیب بندی‌های متفاوت چندان منطقی نبود و برای خرید 100 الماس شما می‌بایست مبلغ 8 هزار تومان را از طریق حساب کافه بازار خود واریز کنید و گران‌ترین بسته خرید نیز 1000 الماس دارد که باید برای دریافت آن 50 هزار تومان پرداخت نمایید که این اعداد و ارقام اصلا برای سوپر شوت منطقی نیستند.

Screenshot_2015-08-03-14-28-03

اما چرا چنین مبالغی برای یک بازی منطقی نیست؟ این موضوع دلایل زیادی در سوپر شوت دارد. در این بازی شاهد گرافیک خارق‌العاده‌ای نیستیم و تنها بخش‌های رنگارنگ زیادی در صفحه دیده می‌شود و چهره بازیکنان نیز به هیچ وجه جالب نیست.

Screenshot_2015-08-03-14-28-17

رابط کاربری سوپر شوت بسیار شلوغ و گاها گیج کننده است که بعد از سپری کردن این رابط کاربری نیز به خود بازی می‌رسید که آن‌هم چندان جالب نیست و شاید بازی کردن آن در ابتدا سرگرم کننده به نظر برسد اما در دقایق بعدی کسل کننده و تکراری خواهد بود و در واقع شما کار خاصی را انجام نمی‌دهید و همانند کارتون فوتبالیست‌ها باید تنها به تماشا حرکت توپ بنشینید! از دیدگاه ما تماشا حرکت یک توپ (آن هم با گرافیکی که اشاره شد) ارزش پرداخت چند هزار تومان را ندارد.

Screenshot_2015-08-03-14-27-43

علاوه بر نکات مذکور، در این بازی شما می‌توانید فرآیند و روند سایر بازیکان را در لیگ‌های متفاوت مشاهده کنید که از طریق آن قادر خواهید بود تا حس رقابت بیشتری را داشته باشید ولی هر کس سلیقه خاص خود را دارد و شاید افراد زیادی نیز باشند که بازی سوپر شوت را دوست داشته باشند و به این موضوع می‌توان از میزان دانلود‌های فعال بازی که کافه بازار نمایش می‌دهد پی برد و در زمان این تست، بازی سوپر شوت بیش از 100 هزار دانلود فعال داشت. از طریق لینک زیر شما نیز می‌توانید به جمع بازیکنان این سوپر شوت بپیوندید.

bazar-logo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH