ویدیویی از طرح اولیه هواوی نکسوس منتشر شد!

بر اساس شایعات باید تا پایان امسال منتظر دو اسمارت فون نکسوس باشیم که یکی از آن‌ها توسط ال‌جی و دیگری توسط هواوی ساخته خواهد شد. اما اکنون بر اساس پست اخیر Steve Hemmerstoffer در Nowhereelse.fr که اصطلاحا onleaks@ نامیده می‌شود به ویدیویی دست یافته‌ایم که ظاهر هواوی نکسوس را نشانمان می‌دهد.

nexus-2015

بر اساس اطلاعات منتشر شده، محصول نمایش داده شده در ویدیو، یک طرح اولیه است و ممکن است که محصول اصلی برخی تفاوت‌های ظاهری با آن داشته باشد. نکته جالب اینجاست که هواوی نکسوس در این ویدیو شباهت بسیاری زیادی از لحاظ طراحی به نکسوس 5 دارد و در بخش دوربین نیز شاهد یکی از اصلی‌ترین یادآورهای نکسوس 5 هستیم که ظاهری دایره‌ای را برای آن رقم زده است.

این ویدیو همچنین یک مربع کوچک در زیر دوربین را نیز نشان می‌دهد که فعلا صحت آن تایید نشده است اما احتمال می‌رود که شاهد حضور سنسور اثر انگشت نیز بر روی این محصول باشیم اما علاوه بر نکات مذکور، ویدیو منتشر شده اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی ارایه نمی‌دهد.

چندی پیش اطلاعاتی از مشخصات هواوی نکسوس منتشر شد که بر اساس آن گفته می‌شد که این محصول صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح WQHD خواهد داشت که شاید به رقابت با ال‌جی نکسوس برخواسته است و این ایده جالبی است که در طول امسال شاهد دو نکسوس از سوی کمپانی‌های مختلف خواهیم بود. در کنار موارد فوق‌الذکر انتظار یک دوربین 21 مگاپیکسلی به همراه قابلیت شارژ بی‌سیم را درون یک بدنه فلزی داریم. شما چه انتظارتی از این محصول دارید؟

2 در مورد “ویدیویی از طرح اولیه هواوی نکسوس منتشر شد!”

  1. 2تا دیوایس عالین هم باتری هم صفحه نمایش هم آپدیت دائمی هم دوربین مناسب هم پردازنده مناسب،هم اثر انگشت..دیگه آدم از یه گوشی چی میخواد؟؟ بهتون قول میدم فروش خوبی داشته باشن،شاید ضد آب نبودنشو فقط بعضیا ایراد بگیرن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH