این نوجوان جان یک فرد را با این سوال بسیار ساده نجات داد!

فردی که در تصویر زیر می‌بینید نوجوانی با نام Jamie Harrington در شهر دوبلین ایرلند است که مطلبی را در صفحه فیس‌بوکی که برای شهروندان این شهر است، به اشتراک گذاشته است. این فرد می‌تواند افراد را از خودکشی باز دارد و این کار را نیز تنها با یک سوال انجام می‌دهد.

HoD

Harrington شرح حال خود را به HoD گزارش می‌دهد و در ادامه می‌توانید در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری بیابید. ماجرا از آن‌ جایی شروع شد که فردی بیگانه بر روی پل نشسته بود.

من داشتم در مسیر خودم به یکی از فروشگاه‌های آمریکایی می‌رفتم تا مقداری نوشیدنی بخرم و زمانی که این فرد را که حدود 30 سال سن داشت دیدم، وی در لبه پل ایستاده بود. من ایستادم و از وی پرسیدم که آیا حالش خوب است و من به او التماس کردم که بیاید پایین و در پله‌ها بنشیند و سرانجام او به گفته من گوش کرد.

Harrington می‌گوید که آن مرد درباره زندگی خود به وی گفته است و اینکه چرا به سمت خودکشی کشیده شده. سپس Harrington اصرار کرده که باید او را به بیمارستان ببرد و به یک آمبولانس زنگ زده است و علاوه بر این شماره فرد را نیز گرفت تا در مواقع بعدی با وی در ارتباط باشد.

این داستان ادامه جالبی دارد:

بعد از گذشت سه ماه او به Harrington پیامک داده است که همسرش حامله است و آن‌ها یک پسر بچه در راه دارند و نام آن را نیز می‌خواهند Harrington بگذارند.

Harrington می‌گوید:

آیا می‌توانید چنین چیزی را باور کنید. آن‌ها نام من را برای کودکشان انتخاب کرده‌اند. من به او نزدیک شدم و او را که می‌خواست خود را به پایین پرت کند تنها با یک کلمه مانعش شدم: خوبی؟

بسیار خوب است که این جمله برای سایر افراد نیز الهام بخش باشد و سوالات این چنینی در شرایط که افراد ترسیده‌اند از آ‌ن‌ها پرسیده شود. سوالاتی مانند: خوبی؟ چه کار می‌کنی؟ و… . بدون شک تاثیر این جملات بسیار زیاد خواهد بود. حال ما از شما می‌پرسیم: خوب هستید؟

10 در مورد “این نوجوان جان یک فرد را با این سوال بسیار ساده نجات داد!”

  1. بله نحوه برخورد اطرفیان در شرایط بد روحی مانند اب خنک است بهتر از کسانیست که موبیلشونو در میارن تا یک مستند چندش ضبط کنند یا با کلمات منفی شرایط را بدتر کنند . مثلا دیوانه . میری جهنمها . مردی بنداز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH