سیانوژن: ما از مجموع کاربران ویندوز موبایل و بلک بری بیشتر طرفدار داریم!

بر اساس گزارش یکی از کارمندان بلند پایه سیانوژن به نام عدنان بگوویچ که خود تا کنون با کدگذاری و فعالیت بسیار زیاد، موجب اتفاقات خوبی برای این گروه شده است، این شرکت در سرتاسر جهان دارای 50 میلیون کاربر است که این تعداد بیشتر از تمامی کاربران دارای ویندوز موبایل و سیستم عامل بلک بری است!

cyanogen

بنابراین همه چیز برای توسعه هرچه بیشتر این گروه آماده است. از تاریخ دسامبر سال 2013، سیستم عامل این گروه توسعه دهنده تا کنون بیش از ده میلیون بار دانلود و نصب شده است. با این که سیانوژن تنها می‌تواند جایگزین سیستم عامل اندروید آن‌هم بر روی گوشی‌های روت شده شود، اما هم اکنون در حال تبدیل شدن به یک سیستم عامل مستقل بر روی تعداد کمی از اسمارت فون‌ها است. در حقیقت سیانوژن برای اولین بار، به طور پیش‌فرض بر روی اسمارت‌فون OnePlus One نصب گردید و به بازارهای جهانی عرضه شد.

سیانوژن پس از این، با همکاری و عقد قرارداد با یک شرکت هندی، قرار شد به طور اختصاصی بر روی یکی از خطوط تولید اسمارت فون‌های ساده و پایین رده این کشور قرار گیرد و به عنوان سیستم عامل اصلی آن انتخاب شود. در واقع کمپانی وان پلاس سکوی پرتابی شد تا این شرکت بتواند بیش از پیش توسعه پیدا کند.

مزیت اصلی استفاده از سیانوژن این است که به شما اجازه می‌دهد اسمارت فون اندرویدی خود را تا هرجا که دوست دارید شخصی سازی کنید، آپشنی که به هیچ وجه بر روی اندروید خام وجود ندارد. بنابراین گوشی شما با نصب سیانوژن به طور کلی متفاوت شده و تغییرات آن بر اساس نظرات شما خواهد بود.

اما یکی از سوالات مهم اینجاست که چرا بگوویچ، برای پیشرفت کار خود و مقایسه آن از ویندوز موبایل به جای ویندوز فون استفاده کرد! شاید این اتفاق به این دلیل باشد که ویندوز 10 هنوز به طور رسمی برای گوشی‌ها عرضه نشده و سیستم عامل ویندوز موبایل نیز سال‌هاست که مرده است! اما بدون توجه به این نکات ریز، باید قبول کنیم که سیانوژن هم اکنون بر روی تعداد بسیار زیادی از تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی نصب است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH