ماشین‌های اداری و چند کاره سامسونگ به صورت رسمی در ایران رونمایی شد

samsung printer seminar 4

صبح امروز و در سمیناری که در هتل پارسیان اوین برگزار شد، سامسونگ از ماشین‌های اداری و چندکاره A3 و همچنین همکار جدیدش در این بخش مهم، پرده برداشت.

در ابتدای مراسم، فرناز فرضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ ضمن تبریک روز خبرنگار، از معاون مدیرعامل سامسونگ دعوت کرد تا به ایراد سخنانی در ارتباط با محصولات سامسونگ در بخش ماشین‌های اداری بپردازد.

samsung printer seminar 5

جیمز کینگ معاون مدیرعامل در بخش ماشین‌های اداری گفت: محصولاتی که امروز در اینجا رونمایی می‌شوند، اولین سری از دستگاه‌های چندکاره فتوکپی در اندازه A3 هستند که توسط سامسونگ تولید و در دنیا عرضه می‌شوند. ما معتقدیم این سری از ماشین‌های اداری علاوه بر شاخصه‌های برتر سخت‌افزاری، دارای راه‌حل‌های نرم‌افزاری هنرمندانه‌ای نیز هستند که حاصل سال‌ها تحقیق بخش R&D سامسونگ محسوب می‌شوند و تا به امروز برنده جوایز بسیاری نیز شده‌اند. سرعت، کیفیت بالا، توانایی منحصربفرد، امنیت اطلاعات و کاهش هزینه‌ها مزایایی هستند که ماشین‌های اداری ما برای شما به ارمغان می‌آورند تا فضای کاری‌تان عاری از مشکلات رایج در فرایندهای کاری و همچنین عرصه‌ای برای شکوفایی ایده‌ها باشد.

samsung printer seminar 6

در پایان، مفتخرم که همکاری سامسونگ را با یکی دیگر از شرکای تجاری ایرانی‌مان یعنی شرکت نماد اندیش آرین، به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش این سری از محصولات اعلام کنم. بدون شک تجربه طولانی و حضور موفق این شرکت در عرصه توزیع ماشین‌های اداری در ایران می‌تواند ضامن امنیت و اطمینان خاطر کاربران شود. امیدوارم سامسونگ با همراهی و همکاری شما اصحاب رسانه بتواند مقدمات تغییر ساختار سازمان‌ها در ایران را به ساختاری منسجم، مدرن و فناورانه فراهم کند و در این عرصه همچنان پیشرو باشد.

پس از صحبت‌های معاون مدیر عامل سامسونگ، فرناز فرضی دوباره بر روی صحنه آمد و گفت: همان طوری که تا الان متوجه شدید و لوگوی نماد اندیش آرین را مشاهده کردید، سامسونگ با این شرکت در بخش ماشین‌های اداری و پرینتر مشغول فعالیت بوده و این شرکت زین پس، مسئول فروش و خدمات پس از فروش است که دارای سابقه‌ای ۴۰ ساله در این بخش است. پس از آن، از ژوبین علاقبند؛ مدیریت گروه زیراکس ایران و بالراکس دعوت کرد تا برای ایراد سخنانی بر روی صحنه بیاید.

علاقبند در ابتدای صحبتش گفت: می‌خوام تا مختصری از گروه خودمان و همکاری با سامسونگ عرض کنم. شرکت ما سابقه‌ای در حدود ۴۰ سال دارد و در سال ۱۳۴۸ ثبت شده و از سال ۱۳۴۹ فعالیتش را آغاز نمود. در طی این مدت، با شبکه نمایندگی گسترده‌ و فروش مستقیم خود، تمام کشور را تحت پوشش قرار داده و محصولات روز دنیا را به بازار عرضه می‌کند و از طریق فروش مستقیم چیزی بالغ بر ۱۰هزار ماشین به فروش رفته و مهم‌تر از آن خدامات پس از فروشی است که ما ارایه می‌کنیم. در واقع کار ما زمانی با مشتری شروع می‌شود که دستگاه‌مان به فروش رفته و برخلاف بسیاری از محصولات مانند تلویزیون و یخچال که پس از فروش نیاز به خدمات چندانی ندارند، برای پرینتر تازه ابتدای کار جهت خدمات رسانی است.

samsung printer seminar 7

ما ۴ زیر مجموعه داریم که نماد اندیش آرین یکی از آن‌ها است و وظیفه خدمات مالی و تامین نیروی انسانی را برعهده دارد.

ما سرویس و خدمات مختلفی را در مراکز گوناگون ارایه می‌کنیم، از جمله چاپ قبوض تلفن ثابت کلا با ماست، چاپ دیجیتال نشریات را انجام می‌دهیم و عملیات چاپ و پاکت گذاری را هم عرضه می‌کنیم.

به تازگی شرکت آرمان اندیش آرین دستگاه‌های فتوکپی A3 چندمنظوره سامسونگ را به سبد کالای خود اضافه کرده که این امر، پس از حدود یک سال مذاکره صورت پذیرفت. عوامل مختلفی در این انتخاب دخیل بودند و اولین فاکتور، قدرت سامسونگ بوده که هفتمین برند معتبر دنیا و اولین برند غیرآمریکایی معتبر است، دومین فاکتور، کیفیت و توانایی دستگاه‌های سامسونگ بود که با توجه به برندی که ما ارایه می‌کردیم، اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت. سومین عامل طیف گسترده محصولات سامسونگ بود که رنج کاملی را به همراه محصولات تکمیلی عرضه می‌کرد و این موضوع اهمیت زیادی برای مشتریان ما داشت (مانند نرم‌افزار) و عامل بعدی هم قیمت رقابتی محصولات است که خوشبختانه علی‌ٰرغم کیفیت بسیار بالای آن، قیمت بسیار رقابتی هم دارد که به نفع مشتری و بازار است. ما هم با توزیع مستقیم و خدمات پس از فروش قوی، گزینه بسیار خوبی برای این مورد بودیم و نهایت قراردادمان امضا شد.

مهم‌ترین هدفی که ما داریم، این است که مشتریان مختلف‌مان در تمام بخش‌ها، بتوانند از این محصولات استفاده کنند. ما بسیار به  این همکاری خوش‌بین هستیم و امیدواریم این شروع، تا سال‌های سال ادامه پیدا کرده و بتوانیم در خدمت این صنعت باشیم.

پس از وی نیما مظفری، مدیر فروش شرکت نماد اندیش آرین در ایران برای معرفی قابلیت‌های جدید پرینترهای سامسونگ بر روی صحنه آمد و گفت: فتخار دارم ورود دستگاه‌های A3 را به ایران اعلام کنم. سامسونگ بسیار قدرتمند وارد ایران شده است، ما در دستگاه‌های رنگی طیف بسیار کاملی از مدل‌های ۲۰ صفحه در دقیقه تا ۳۵ صفحه در دقیقه را ارایه می‌کنیم.

samsung printer seminar 9

واقعیتی که وجود دارد این است که سامسونگ در هر بخشی از تکنولوژی که وارد شده، موفقیت زیادی داشته است. ما تکنولوژی ICP را داریم که خیلی جالب است. این فناوری ویژه سامسونگ است و در زمان کپی و پرینت می‌تواند کیفیت تصویر را بهبود ببخشد.

دیگر برای ما واضح است که هیچ فرد و سازمانی دغدغه حفظ محیط زیست را نداشته باشد. بگذارید تخصصی‌تر درباره فناوری کپی صحبت کنیم و ببینیم در چه حالت‌های امکان صرفه‌جویی وجود دارد. وقتی سندی را کپی می‌کنیم، طبیعتا یک سری صفحات ما سفید خواهد بود، مصرف کاغذ بالاتر خواهد رفت و گاهی اوقات شما فقط به متن یا تصویر نیاز دارید. فناوری ECO Mode سامسونگ می‌تواند متن یا عکس را از صفحه حذف کند و یا صفحات سفید موجود در متن شما را نادیده بگیرد. با این فناوری، مصرف تونر و کاغذ را می‌توان پایین‌تر آورد.

بعضی شرکت‌ها مانند BLI کارشان این است که ماشین‌ها را بررسی کرده و به آن‌ها به صورت بی‌طرفانه امتیاز می‌دهند. خوشبختانه سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و دستگاه سامسونگ را تست کرده و توانسته از آنجا مجوز مربوطه را کسب کند.

سامسونگ وقتی وارد صنعتی می‌شود، به این فکر می‌کند که در آن صنعت چه مشکلاتی وجود داشته و چگونه می‌توان آن را برطرف کرد. سازمان‌ها در دو حالت، مصرف کننده پرینترهای کوچک و یا دستگاه‌های بزرگ رومیزی هستند. تکنولوژی دستگاه بزرگ رومیزی گران است که هزینه چاپ یک برگ روی آن‌ها چند برابر یک دستگاه معمولی کوچک است. فرض کنید شرکتی پانصد نفر پرسنل دارد و بسیاری از آن‌ها بر روی میزشان یک پرینتر است. منابع سازمانی زیادی برای پشتیبانی از این‌ها صرف می‌شود. شما وقتی در دفتر خودتان ده‌ها مدل پرینتر مختلف دارید، محبور هستید با شرکت‌ها و مغازه‌داران گوناگونی سر و کار داشته باشید. شما نمی‌توانید بر روی پرینترهای رومیزی کنترل داشته باشید که آیا بر فرض فلانی ۱۰۰۰ صفحه پرینتر در روز نیاز دارد؟ وقتی می‌خواهید تعداد زیادی پرینتر رومیزی تهیه کنید، بایستی در هزینه‌ها صرفه‌جویی نمایید و برای همین نمی‌توانید یک پرینتر فول امکانات را برای هرکسی تهیه کنید و الزاما تمام پرسنل چیزی که نیاز دارند را بر روی میز خود نخواهند داشت. مساله آخر هم مصرف انرژی است که شاید مصرف یک پرینتر رومیزی ساده از پرینتر بزرگ کم‌تر باشد اما با جمع کردن تعداد زیاد آن‌ها، مصرف در کل بسیار بالاتر است.

درباره مشکلات پرینترهای بزرگ رومیزی، بایستی به نکات مهمی توجه کرد. وقتی از پرینتر متمرکز استفاده می‌کنیم، اگر مسافت افراد تا دستگاه زیاد باشد، احتمال دارد که هر برگ توسط اشخاص دیگر که شاید محرمانه هم باشد، دیده شود. نگرانی بعدی این است که اگر یک پرینتر کوچک خراب شود، آن فرد فقط ناراضی است اما اگر در یک سالن پرینتری بزرگ خراب شود، یک سالن به طور کامل از کارش می‌افتد. وقتی شما یک پرینتر متمرکز با کیفیت دارید، دیگر همه اجازه دارند تا به همه امکانات آن دسترسی داشته باشند اما آیا واقعا این نیاز برای همه افراد وجود دارد؟

samsung printer seminar 12

برای تمام این موارد راه حل وجود دارد که ما فناوری نرم‌افزاری سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. کاربر از پشت کامپیوتر خودش، کار را می‌فرستد اما پرینتر می‌تواند آن را نگاه دارد تا وقتی که کاربر بالای سر دستگاه می‌رسد، با استفاده از کارت، آن فرد را شناخته و بسته به دسترسی که سازمان برای فرد تعیین کرده، وی بتواند پرینت بگیرد.

وقتی من پرینت خود را می‌‌فرستم، بر روی یک ماشین خاص نمی‌رود و می‌شود از هر کدام از دستگاه‌ها که در شبکه است، آن را دریافت کرد و بر فرض اگر پرینتر طبقه شما خراب باشد، آن را از طبقه دیگری دریافت کنید.

یک مزیت دیگر این دستگاه‌ها، مدیریت هزینه است که از طریق این اپلیکیشن‌ها که نیاز به اینترنت هم ندارد، برای هر برگ از پرینت رنگی و سیاه و سفید هزینه‌ای تعیین شده و می‌توان به صورت دقیق مشخص کرد که هزینه‌های کلی و شخصی هر فرد در ارتباط با پرینت گرفتن چه میزانی بوده است.

بحث ذخیره کردن اسناد در سازمان‌ها بسیار مهم است. ویژگی که روی دستگاه‌های سامسونگ وجود دارد، این است که پرینتر می‌تواند کد برگه‌ها را اسکن کرده و به جایی که می‌خواهید، ارسال کند.

همچنین کاربر می‌تواند به راحتی در فضای ابری لاگین کرده، سند خود را اسکن نموده و هرکسی با داشتن یوزر و پسورد از آن سند استفاده و پرینت بگیرد.

پرسنل آی‌تی همیشه می‌گویند که ای‌کاش وقتی دستگاهی مشکل پیدا می‌کرد، ما سریع مطلع می‌شدیم. سامسونگ با اپلیکیشن FLEET ADMIN این امکان را در اختیار ادمین قرار می‌دهد.

استفاده از راه‌حل‌هایی که صحبت کردیم، هزینه را کم‌تر می‌کند؛ به دو دولیل: قیمت کم‌تر دستگاه‌ها و شفافیت بیشتر که سبب کنترل شما بر روی کارها شده و گردش کار آسان‌تری را به وجود می‌آورد.

پس از صحبت‌های نیما مظفری، دو تن ازمتخصصان پرینترهای جدید سامسونگ، تونایی‌های آن را به صورت عملی به حاضرین نشان دادند که تصاویری از آن‌ها و همچنین دستگاه‌های جدید سامسونگ را در ادامه مشاهده می‌فرمایید.

samsung printer seminar 11 samsung printer seminar 10 samsung printer seminar 8 samsung printer seminar 3 samsung printer seminar 1 samsung printer seminar 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH