پایان عرضه گوشی سونی اکسپریا Z3v!

سونی Xperia Z3v سال گذشته به طور رسمی وارد بازار شد، اما به نظر می‌رسد که عرضه آن توسط اپراتور Verizon به زودی متوقف شده و دیگر خبری از این محصول نخواهد بود! این خبر از سوی وبلاگ سمی سونی که اخبار این کمپانی و اپراتورهای توزیع کننده محصولات سونی را منتشر می‌کند، بیان شده است.

Z3v_wht_fr_back_1240x840-3537ca97e05e0f9897a145c4a7880e31

تلاش برای جست و جو در وب‌سایت ورایزون نیز نتیجه شبیه به این خبر را دارد و به نظر می‌رسد که این شرکت دیگر قصد ندارد این محصول سونی را در لیست فروش خود قرار دهد. اگرچه ممکن است هنوز بتوانید در خرده فروشی‌های فیزیکی این شرکت، برای خرید آخرین نمونه‌های تولید شده اقدام نمایید. البته حالت خوب این خبر نیز وجود دارد و آن این است که Verizon در حال برنامه ریزی است تا نسخه بعدی یعنی Z4v را برای فروش آماده سازد.

محصول جدید سونی در اوایل ماه ژوئن معرفی شد، اما هنوز خبری از فروش و عرضه رسمی آن نیست و تاریخی نیز برای آن اعلام نشده است. به نظر می‌رسد که این اسمارت فون در تاریخ 13 اوت برای فروش عمومی عرضه خواهد شد و بدین ترتیب زمان زیادی تا این رخداد نمانده است. اگر اولین بار است که نام Z4v را می‌شنوید، باید بگوییم که این دستگاه واقعا بهتر از نسخه قبل است و سونی در این قسمت کمی تغییر سنت داده است.

البته در برخی قسمت‌ها، این دو گوشی شبیه به هم هستند. به طور مثال هر دو از پردازنده اسنپدراگون 810 استفاده کرده و کنار آن از 3 گیگابایت رم بهره برده‌اند. عضو جدید خانواده Z این بار از صفحه نمایشی 5.2 اینچی همراه با وضوح QHD استفاده می‌کند که نسبت به نسخه‌های +Z3 و Z4 یک آپگرید بسیار عالی است. هرچند سونی سعی کرده تا از لحاظ ظاهری نیز کمی این محصول را تغییر دهد، اما باید پذیرفت که این عضو جدید نیز کاملا شبیه به سایر اعضاست!

3 در مورد “پایان عرضه گوشی سونی اکسپریا Z3v!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH