شایعه: گلکسی S7 از پردازنده اسنپ‌دراگون 820 استفاده خواهد کرد

گفته می‌شود که سامسونگ خود را آماده می‌کند تا در طول روز‌های آینده گلکسی Note 5 و گلکسی S6 Edge Plus را معرفی کند اما شایعات حاکی از آن هستند که این کمپانی کره‌ای در کنار آن بر روی گلکسی S7 نیز فعالیت می‌کند. امروز اسنادی از سامسونگ به بیرون درز کرده است که در آن می‌توانیم محصولی با شماره مدل MSM8996 را مشاهده کنیم که این شماره مدل مربوط به پردازنده اسنپ‌دراگون 820 است و البته گفته می‌شود که سامسونگ این محصول را با اندروید M عرضه خواهد کرد.

gsmarena_002

با این اوصاف سامسونگ در حال تست اسنپ‌دراگون 820 بر روی محصول آینده خود است و گویا دیگر این غول کر‌ه‌ای تصمیم ندارد از پردازنده اختصاصی خود در پرچم‌دارش استفاده کند و دست به دامان کوآلکام شده است. بعد از چند سالی که پرچم‌داران سامسونگ در یک نسخه از پردازنده اسنپ‌دراگون و در نسخه دیگر از پردازنده اگزینوس استفاده می‌کردند در سال 2015 سامسونگ تصمیم گرفت که تنها از پردازنده ساخته دست خود با نام اگزینوس استفاده کند و گویا این فرآیند در سال آینده تغییر خواهد کرد.

برخی از مشخصات پردازنده اسنپدراگون 820 به بیرون درز کرده است و گفته می‌شود که شاهد حضور این پردازنده به عنوان قلب تپنده گوشی‌ها و تبلت‌های جدید در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال 2016 خواهیم بود. شما چه انتظاراتی از گلکسی S7 دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH