نسل چهارم تبلت آیپد مینی اپل به‌زودی معرفی خواهد شد

Apple-iPad-Mini-4

حدودا یک ماه از آخرین اخبار منتشر شده در چین پیرامون آیپد مینی 4 می‌گذرد. برطبق این گزارش‌ها، چهارمین نسل از آیپد مینی با ضخامتی در حدود 6.1 میلی‌متر همراه خواهد بود؛ ضخامتی مشابه با تبلت اپل آیپد ایر 2 که در سال گذشته معرفی شد.

دیروز نیز در یک وبلاگ فرانسوی مربوط به تکنولوژی با نام Nowhereelse.fr، رندر تازه‌ای از آیپد مینی 4 منتشر شد که به گزارش‌های قبلی، صحت بیشتری می‌بخشید؛ در این رندر، تبلت آیپد مینی را می‌بینیم که زبان طراحی کاملا مشابه‌ای با آیپد ایر 2 دارد. حتی ضخامت آن‌ها باهم برابر به‌نظر می‌رسد!

اگر به سال 2014، درست زمانی که اپل، آیپد مینی 3 را معرفی کرد بازگردیم، بسیاری از طرفدران از معرفی این تبلت فشرده ناامید شده بودند. در مقایسه با آیپد مینی 2، سومین نسل از آیپد مینی اپل تغییرات چندانی نداشت؛ تنها تفاوت آن با آیپد مینی 2 را می‌توان به اضافه‌شدن سنسور اثرانگشت خلاصه کرد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره سخت‌افزار داخلی آیپد مینی 4 منتشر نشده است اما بسیاری خوش‌بین هستیم که قدرت پردازش تبلت مینی آینده اپل با تغییری بزرگ مواجه خواهد شد.

انتظار می‌رود تبلت آیپد مینی 4 باتوجه به سابقه‌ای که اپل در معرفی تبلت‌های آیپد خود دارد، در ماه اکتبر معرفی شود ولی با توجه به شایعات اخیر، اگر درست باشند، این کمپانی به‌صورت رسمی، آیپدهای جدید خود یعنی نسل چهارم آیپد مینی، نسل بعدی آیپد ایر و آیپد پرو 12.9 اینچی را هم‌زمان با آیفون 6S در 9 سپتامبر معرفی خواهد کرد. نظر شما درباره طراحی مشابه آیپد مینی 4 با آیپد ایر 2 چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH