بها و زمان عرضه گلکسی S6 Edge Plus مشخص شد

سامسونگ امروز یک نسخه بزرگ‌تر از گلکسی S6 Edge را با نام گلکسی S6 Edge Plus معرفی کرد که همانند برادر خود یک نمایشگر خمیده دارد و البته این خمیدگی در دو طرف دستگاه نیز به چشم می‌خورد و شاهد یک نمایشگر 5.7 اینچی بر روی آن هستیم و دلیل این اقدام سامسونگ نیز این بوده است که می‌خواهد کاربرانی را هم که سایز نمایشگر گلکسی S6 Edge به‌نظر آن‌ها کوچک بود به سمت خود جذب کند.

edge-plus-features

این محصول از یک نمایشگر 5.7 اینچی با پنل Super AMOLED بهره می‌برد و از طریق بخش‌های خمیده این صفحه نمایش نیز کاربران می‌توانند هرچه سریع‌تر به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی داشته باشند. کاربران می‌توانند با سوایپ کردن این بخش‌های خمیده که Apps edge نامیده می‌شوند اپلیکیشن‌های پراستفاده خود را مشاهده کنند و به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده گلکسی S6 Edge Plus از 21 آگوست (30 مرداد) در دو رنگ مشکی و طلایی در آمریکا عرضه خواهد شد که این کار نیز از طریق اپراتور‌های این کشور انجام می‌شود. نسخه 32 گیگابایتی این محصول در اپراتور‌های آمریکایی با قیمت 299.99 دلار به‌فروش خواهد رسید که البته درخواست برخی قابلیت‌های اپراتوری نظیر شبکه بی‌سیم و… نیز بر این قیمت خواهد افزود و البته در اپراتور‌های مختلف نیز این قیمت کمی متفاوت خواهد بود. نسخه 32 گیگابایتی این محصول در Verizon با 24 ماه سرویس‌دهی با برچسب قیمتی 768 دلار به‌فروش خواهد رسید.

در اروپا نیز پیش فروش این محصول از اواخر ماه آگوست (اواسط شهریور) آغاز خواهد شد و گفته می‌شود که قیمت این محصول در اروپا 800 دلار خواهد بود و خریداران نیز اسمارت فون خود را در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) دریافت خواهند کرد.

قیمت کلی این محصول به شرح زیر خواهد بود:

گلکسی S6 Edge Plus نسخه 32 گیگابایتی: 299.99 دلار تحت قرار داد/750 دلار به همراه هزینه خرده فروشی

گلکسی S6 Edge Plus نسخه 64 گیگابایتی: 399.99 دلار تحت قرار داد/850 دلار به همراه هزینه خرده فروشی

1 در مورد “بها و زمان عرضه گلکسی S6 Edge Plus مشخص شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH