نسل بعدی آی‌فون‌های اپل به 1 گیگابایت رم مجهز هستند!

iphone-6-6

پرچمدار آینده کمپانی اپل احتمالا در ماه سپتامبر در مراسمی رسمی و پر زرق‌وبرق معرفی خواهد شد، اما دیگر این روزها کسی منتظر نمی‌ماند تا مشخصات تلفن‌ها را در روز رونمایی ببیند. از چند ماه پیش گمانه‌زنی‌ها در مورد مشخصات آی‌فون 6S شروع شده است و امروز اطلاعات جدیدی داریم در مورد مقدار حافظه رم این مدل!

اطلاعاتی که در بنچمارک Geekbench 3 منتشر شده است نشان می‌دهد که آی‌فون 6S با رم 1 گیگابایتی معرفی خواهد شد درست مثل مدل‌های گذشته. اگر این اطلاعات درست باشد انتظار داریم همین رم 1 گیگابایتی را در نسخه بزرگ‌تر یعنی آی‌فون 6S نیز ببینیم. البته هنوز زود است با قطعیت این اطلاعات را بپذیریم. در چند سال گذشته عادت کرده بودیم که جهش‌های بزرگ سخت‌افزاری در تلفن‌های آی‌فون را در نسخه S ببینیم و در مدل‌های بدون S معمولا اپل یک زبان طراحی جدید را معرفی می‌کند.

براساس شایعات انتظار داریم آی‌فون 6S بعدی ظاهری شبیه به مدل پیشین خود داشته باشد اما در بخش پردازنده ارتقا بزرگی در پیش است و همچنین قابلیت Force Touch و دوربین 12 مگاپیکسلی نیز به این پرچمدار جدید افزوده خواهد شد. باز هم می‌گوییم که هیچ‌کدام از این اطلاعات در حال حاضر قابل تایید نیست و باید تا روز معرفی رسمی آی‌فون 6S منتظر بمانیم.

1 در مورد “نسل بعدی آی‌فون‌های اپل به 1 گیگابایت رم مجهز هستند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH