قابلیت مخفی تازه‌ای در برنامه Xbox ویندوز 10 کشف شد!

xbox-one-to-pc-streaming-pc-600x430

استریم کردن بازی‌های ایکس‌باکس وان در ویندوز 10، یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که این سیستم‌عامل جدید مایکروسافت دارد. ویژگی استریم‌کردن بازی‌ها که قبلا در مورد آن بحث شد، دارای گزینه‌ها و تنظیمات بسیار زیادی است که کار با آن را لذت‌بخش نموده است. به‌تازگی، گزینه‌ جدیدی در تنظیمات سیستمی این ویژگی کشف شده که با فعال کردن آن، می‌توانید به تجربه جدیدی از استریم‌کردن بازی‌های ایکس‌باکس وان برروی سیستم‌عامل ویندوز 10 دست پیدا کنید.

یکی از کاربران سایت‌های خارجی، راهی را برای فعال‌کردن گزینه “very high quality” در این سرویس کشف کرده‌ است که با استفاده از آن، می‌توانید بازی‌های ایکس‌باکس وان را برروی سیستم خود با کیفیت بهتری استریم نمایید. بسیاری این راه را انجام داده‌اند و طبق گفته آن‌ها، کیفیت بازی نسبت به حالت فعلی بیشتر می‌شود.

با استفاده از این قابلیت، بازی‌ها شارپ‌تر و واضح‌تر دیده خواهند شد اگرچه برای استفاده از آن، نیاز دارید تا پهنای باند اینترنت شما عددی بین 10 تا 16 مگابیت بر ثانیه ( بی‌خیال!) باشد. اگر مایل هستید تا از این قابلیت استفاده نمایید، توصیه می‌شود به‌جای استفاده از وای‌فای، از ارتباط سیمی استفاده کنید.

برای فعال کردن این قابلیت مخفی، باید فایل userconsoledata را در پوشه برنامه ایکس‌باکس ویندوز 10 از مسیر: C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\Packages\Microsoft.XboxApp_~~~~~~\LocalState ( ~~~~~~ نشان‌دهنده‌ عدد تصادفی است که برای برنامه ایکس‌باکس از سوی خود ویندوز 10 انتخاب شده است) توسط برنامه نوت‌پد باز کرده و مقدار عبارت IsInternalPreview را به true تغییر دهید. توجه داشته باشید در صورت عدم ویرایش صحیح، ممکن است برنامه ایکس‌باکس متوقف شده و شما مجبور شوید که آن را مجددا نصب نمایید. نظر شما درباره این قابلیت چیست؟

1 در مورد “قابلیت مخفی تازه‌ای در برنامه Xbox ویندوز 10 کشف شد!”

  1. سلام من موندم که باید کنسول ایکس باکس رو هم تهیه کنیم یا بدون کنسول فقد با دسته لطف کنید بیاید تلگرام بهم بگید .siabaz@

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH