نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی Note 5 منتشر شد!

Samsung-Galaxy-Note-5-benchmarks

همان‌طور که مطلع هستید، سامسونگ به‌تازگی پنجمین نسل از فبلت‌های خود موسوم به گلکسی Note 5 را معرفی کرده است. برای همین، بسیاری منتظر هستند تا نتایجی را که این فبلت توانسته در بنچمارک‌ها کسب نماید، ببینند. سایت فون‌آرنا به‌تازگی این فبلت را مورد بررسی قرار داده و با نتایجی که نوت 5 در بنچمارک‌ها به ثبت رسانده است، می‌توان متوجه شد که از نظر سخت‌افزاری، گلکسی نوت 5 یکی از پیشتازان و یکه‌تازان بازار گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

پیش‌تر نیز گلکسی S6، گلکسی S6 اکتیو و گلکسی اس 6 اج نیز با قدرت‌نمایی در بنچمارک‌ها، توانایی چیپ‌ست‌های 8 هسته‌ای اگزینوس سامسونگ را به‌رخ رقبا کشیدند. در سال‌های گذشته، سامسونگ همواره برای سری نوت خود، یک ارتقا سخت‌افزاری کوچک را در بخش پردازنده در نظر می‌گرفت اما برای نوت 5، این کمپانی دقیقا از همان چیپ‌ستی استفاده کرده که قبلا در گلکسی S6 به‌کارگرفته بود.

پس از نمایش بزرگ سامسونگ در شهر نیویورک، سایت فون‌آرنا توانست جزئیات بیشتری را درباره این فبلت تازه‎‌نفس منتشر نماید. در پشت نوت 5، سامسونگ از یک پردازنده اگزینوس 7420 هشت هسته‌ای مبتنی بر معماری 14 نانومتری FinET استفاده کرده است که قدرت این پردازنده، توسط چهارهسته قدرتمند Cortex A57 با حداکثر فرکانس کاری 2.1 گیگاهرتز و چهارهسته متوسط A53 با حدکثر فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز تامین شده و رم 4 گیگابایتی LPDDR4 به‌کارگرفته شده در گلکسی نوت 5، آن را از نظر قدرت‌مندی با پرچم‌دار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی S6 تمایز می‌دهد.

در تمامی نتایج، فبلت جدید سامسونگ با اقتدار در صدر جدول قرار داد. برای مثال، فبلت نوت 5 توانسته است امتیاز 69,401 را در بنچمارک Antutu کسب نماید. البته نتایج این دستگاه در بنچمارک GFXBench می‌توانست بهتر باشد؛ نوت 5 توانسته در این بنچمارک، با حالت T-Rex به نرخ 34 فریم برثانیه و در حالت Manhattan، به نرخ 7.5 فریم برثانیه دست یابد. باید ذکر کرد که نمایشگر Quad HD این فبلت، کمی قدرت آن را تحت تاثیرقرار داده است.

با این حال مجددا تاکید می‌کنیم که نسخه‌ بررسی شده، نسخه پیش‌تولید یا آزمایشی فبلت گلکسی نوت 5 بوده و تا زمان عرضه جهانی، درباره نتیجه نهایی بنچمارک سخت‌افزاری آن باید منتظر بمانیم. نظر شما در این باره چیست؟

5 در مورد “نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی Note 5 منتشر شد!”

  1. عجب ! الان این رفتار شما جز تعصب چیز دیگه ای رو نمیرسونه ! تازه اصرار هم بر درست بودن گفته ی خودتون دارید !
    من آقای معزز رو هیچ وقت تایید نکردم و نمیکنم چون تعریف و تمجید اون از برند سونی به این شکل رو اصلا قبول ندارم !
    اما شما که میگید تعصب ندارید نباید این رفتار ازتون سر بزنه !
    چه دلیل مدرکی بیارم ؟
    مثلا اینکه زد5 هنوز معرفی نشده و من چه مدرکی ازش بیارم که بالای 30000 امتیازش هست ! مطمئن باش امتیازش بالای 55000 خواهد بود
    جالبه تعصب خودت رو نادیده میگیری اما عوضش مدام برچسب تعصب رو به من می چسبونی !
    این رفتار که اگه اون این کارو بکنه منم این کارو میکنم به نظر شما بچگانه نیست ؟
    باشه من از این به بعد کاری با شما ندارم و هر چقدر میخوای از سونی بد بگو !
    ببخشید مزاحم شدم دیگه هم نظری ندارم دیگه هم کاری باهات ندارم

  2. کاربر miki
    حرف کاملا درستی زدم! شما هم اگه نظری داری(با دلیل و مدرک) اماده ام با هم درمیون بذاریم!
    راجب به متعصب بودن هم همین بس که اقای Mr reza توی مقاله کانسپت اکسپریا زد5 رو ببینید کاملا سامسونگ رو تخریب کرده! هر وقت تونستی دست از متعصب بودنت برداری و اون کاربر مذکور رو قانع کنی که نباید توی مقاله سونی از سامسونگ بد بگه اونوقت بیا منم قانع کن که نباید تو مقاله مربوط به سامسونگ از سونی بد بگم! کلا شما با طرفداران سامسونگی مثل من مشکل داری که از سونی بد بگه وگرنه اصلا به کاربران سونی کوچکترین تذکری نمیدی که چرا به سامسونگ توهین میکنن!
    ممنون.

  3. باز هم اخبار سامسونگ و باز هم کشاندن پای سونی وسط ماجرا !!!!
    باز هم برچسب متعصب بودن رو برای سونی دوستان بزنید اما واقعیت یک چیز دیگه رو داره نشون میده !
    آقای آرمین ما که مقاله ی قبلی با هم صحبت کردیم ! الان دیگه چرا ؟

  4. منتظر بنچمارک زد5 با صفحه نمایش کواد اچ دی باشید! فکر کنم حول و حوش 30000بیاره هنر کرده!
    زد4 با صفحه نمایش فول اچ دی به زور بالای 40000 میاورد! حالا این با صفحه کواد اچ دی چه شود!!!!!!

  5. سهیل اسکندری

    دیگه چی بهتر از این. یعنی سونی برو بمیر که دیگر یک ذره امیدت هم به نا امیدی تبدیل شد. خدا سونی را بیامرزد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH