با این برنامه، ظاهر منو استارت ویندوز 10 را به طراحی کلاسیک ویندوز 7 تغییر دهید!

Screenshot__18_

شرکت Stardock توانست با ارایه برنامه‌‌های تغییر پوسته، به ظاهر بی‌جان سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت، جانی دوباره ببخشد. برای همین، بسیاری از برنامه‌های این شرکت مورد توجه و پسند کاربران قرارگرفته است. نرم‌‍افزارهای این شرکت، عموما برای افزودن گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر به سیستم‌عامل ویندوز و یا بازگرداندن ویژگی‌های قدیمی آن طراحی شده‌اند.

این شرکت با ارایه برنامه‌ای برای ویندوز 8، توانست منوی استارت محبوب را به آن برگرداند و در جدیدترین برنامه خود با نام Start10 قصد دارد تا به این راه ادامه دهد.

همان‌طور که از نام این برنامه پیداست، Start10، تغییرات جدیدی را به منو استارت ویندوز 10 می‌افزاید. اگر سیستم‌عامل ویندوز 10 را برروی لپ‌تاپ و یا رایانه خود نصب کرده باشید، حتما می‌دانید که منو استارت ویندوز 10 تلفیقی از منوی استارت ویندوز 7 و رابط‌کاربری مترو ویندوز 8 است اما با Start10، طراحی منو استارت آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز 10، به ظاهر کلاسیک خود در ویندوز 7 تغییر پیدا خواهد کرد. بنابراین اگر از کاشی‌های زنده لذت نمی‌برید، این برنامه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. پس از نصب Start10، منو استارت دقیقا به منوی استارت ویندوز 7 شبیه خواهد شد؛ با همان نوار جستجو و استایل نمایش تمام برنامه‌ها.

جالب است بدانید در Start10، امکاناتی گنجانده شده تا در صورتی‌که مایل نباشید منوی استارت لپ‌تاپ و سیستم شما دقیقا مانند منوی استارت ویندوز 7 شود، بتوانید آن را با طراحی ویندوز 10 کمی مدرن‌تر نمایید. حتی می‌توانید به کمک این برنامه، ظاهر منوی استارت ویندوز 10 خود را حفظ کرده و برای مثال، آیکون‌های آن را تغییر دهید.

بنابراین اگر می‌خواهید که منوی استارت ویندوز 10 به ظاهر سنتی‌تر آن در ویندوز 7 تغییر یابد، پیشنهاد ما به شما برنامه Start10 است. از طریق لینک زیر می‌توانید نسخه اصلی و یا نسخه آزمایشی ۳۰ روزه آن‌را دانلود کنید.

دانلود Start10

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH