ZUK در تلاش است تا آینده گوشی‎‌های هوشمند را با محصول صفحه شفاف خود متحول نماید!

ZUK-transparent-screen-phone-05

درحالی‌که سازندگان گوشی‌های هوشمند در تلاش هستند تا ناهنجاری‌های محصولات خود را به حداقل برسانند، ظاهرا شرکت ZUK تلاش می‌کند تا به نسل بعدی گوشی‌های هوشمند قدم بگذارد. 11 آگوست، در پایان کنفرانس رونمایی اولین گوشی‌هوشمند این کمپانی، ZUK یک نمونه اولیه بسیار جالب را نیز از محصول دیگر خود به نمایش گذاشت؛ یک گوشی‌هوشمند با نمایشگر شفاف!

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، هیچ حیله‌ای در گوشی صفحه شفاف ZUK وجود ندارد بلکه این استارت‌آپ که لنوو از آن حمایت می‌کند، توانسته به کمک تکنولوژی، چنین دستگاه پیشرفته‌ای را بسازد.

ZUK-transparent-screen-phone-04

این گوشی، برروی یک پایه قرار گرفته است و گفته می‌شود که این دستگاه می‌تواند تمام وظایف یک گوشی‌هوشمند عادی نظیر برقراری تماس، پخش آهنگ، نمایش تصاویر و … را به‌درستی انجام دهد. همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، عکس نمایش داده شده در گوشی صفحه شفاف ZUK، کاملا واضح دیده می‌شود.

البته بهتر است یادآوری نمایم که این فقط یک نمونه اولیه است و نباید انتظار داشت که سال آینده، عرضه شود. هم‌چنین در حال حاضر این امکان وجود ندارد تا بتوان گوشی‌های صفحه‌شفاف را در مقیاس عظیم تولید کرد. بنابراین ممکن است کمی تا عرضه رسمی گوشی‌های صفحه شفاف زمان لازم باشد.ZUK-transparent-screen-phone-06-683x1024به‌هرحال، به‌عنوان یک نمونه اولیه، گوشی صفحه شفاف ZUK کاملا خوب به‌نظر می‌رسد و طبق عکس‌ها، امیدواریم از رقبا خود چیزی کم نداشته باشد! به‌نظر شما، آیا گوشی‌های هوشمند صفحه شفاف، آینده بازار موبایل هستند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH