شایعه: آیپد ایر 3 امسال عرضه نخواهد شد!

AIR 2

برطبق جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی مطبوعات تایوان، کمپانی اپل امسال نسل سوم تبلت آی‌پد ایر خود را معرفی نخواهد کرد. پیش از پرداختن به جزئیات خبر، باید ذکر کرد که تا زمان معرفی رسمی آیپدهای جدید اپل نمی‌شود به‌طور قطع قضاوت کرد؛ بنابراین فقط به چشم یک شایعه، به این خبر نگاه کنید.

برخلاف گزارش‌های قبلی که مدعی بودند مشخصات سخت‌افزاری چهارمین نسل از آی‌پد مینی به‌طور قابل توجه‌ای نسبت به نسل قبلی خود بهبود خواهد یافت، سایت Digitimes اعلام کرده که آی‌پد مینی 4 نسبت به نسل پیش از خود، تنها با اندکی تغییر مواجه شده است. آیپد مینی 3 نیز نسبت به نسل گذشته خود، تغییرات چندانی به‌خود ندید و تنها ویژگی بسیار متفاوت آن، به حسگر اثرانگشت Touch ID خلاصه می‌شد. البته این، مسلما خبر خوبی برای دوست‌داران تبلت‌های جمع و جور نخواهد بود!

هیچ اشاره‌ای به تبلت آی‌پد پرو 12.9 اینچی در این گزارش نشده است. در چند ماه گذشته، منابع متعددی اعلام کردند که احتمالا اپل، آیپد پرو 12.9 اینچی خود را که از اوایل 2014 در حال توسعه آن بوده، امسال معرفی خواهد کرد.

به‌علاوه در این گزارش آمده که تقاضا برای تبلت کاهش یافته است و سازندگان به‌دنبال برنامه‌های دیگری نظیر گوشی‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی برای بازگرداندن سود خود هستند. به‌نظر می‌رسد که ظهور “فبلت” توانسته است تا تقاضا برای تبلت را با کاهش عمده‌ای مواجه نماید.

با توجه به سابقه اپل، نسل جدید آی‌پدهای اپل در ماه اکتبر معرفی خواهند شد اما گزارشات تازه، تاکید کرده‌اند که اپل، تبلت‌های جدید خود را همراه با آی‌فون 6S تا کم‌تر از یک ماه دیگر معرفی خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH