6 برنامه برای انتقال ساده‌تر فایل‌ها از رایانه به گوشی‌های هوشمند

image94.png.pagespeed.ce.mPL07TkgBx

عصر، عصر استفاده از سرویس‌های ابری است؛ تقریبا هرچیزی را که شما بدان نیاز دارید، می‌توانید در حساب گوگل درایو، وان‌درایو، دراپ‌باکس، آی‌کلاد، گوگل Photo، اورنوت، Keep، پلی‌موزیک، اپل موزیک، Spotify و … خود بیابید. اتصال به رایانه برای انتقال تصاویر، آهنگ‌ها و فایل‌ها دیگر قدیمی شده است.

با این‌حال، هنوز هم هر از گاهی به‌دنبال راه آسان‌تری می‌گردیم تا محتویات رایانه خود را به‌جای آپلود در سرویس‌های ابری و به‌فراموشی سپردن آن‌ها برای همیشه، به گوشی‌هوشمند و یا تبلت خود انتقال دهیم. خوش‌بختانه، نرم‌افزارهایی برای رفع این مشکل وجود دارد. در ادامه به معرفی 6 برنامه کاربردی می‌پردازیم که اجازه می‌دهد هرنوع فایلی را بین رایانه و دستگاه‌های هوشمند خود با سیستم‌عامل اندروید و یا آی‌او‌اس بدون اتصال سیمی، به‌سادگی و به‌سرعت منتقل کنید؛ آن هم بدون استفاده از سرویس‌های ابری! با ما همراه باشید.

AirDroid

AirDroid

یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌ها برای انتقال راحت و آسان فایل‌ها، اپلیکیشن محبوب AirDroid است. پیشرفت‌هایی که این برنامه از زمان ارایه خود داشته، سبب شده تا AirDroid هم‌چنان در قاعده بازی باقی بماند. این برنامه با اتصال گوشی یا تبلت شما به رایانه‌تان از طریق یک برنامه در ویندوز، اجازه می‌دهد تا تماس‌ها و هشدارهای گوشی اندرویدی‌تان را در ویندوز مشاهده نمایید؛ هم‌چنین امکان انتقال فایل‌ها در هردو جهت میسر است.

دانلود نسخه اندرویدی

Pushbullet

Pushbullet

یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای انتقال فایل‌ها، اپلیکیشن Pushbullet است که در بسیاری از بخش‌ها نظیر نمایش اطلاعیه‌ها و تماس‌ها با رقیب قدیمی خود یعنی AirDroid مشابهت‌هایی دارد و هم‌چنین به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های خود را به‌سادگی با عمل Drag & Drop انتقال دهید. لازم به‌ذکر است که Pushbullet برای کاربران سیستم‌عامل آی‌او‌اس نیز منتشر شده که جای خوشحالی دارد!

دانلود نسخه اندرویدی

WeTransfer

WeTransfer

این برنامه به شما اجازه می‌دهد فایل‌های حجیم خود را تا سقف 10 گیگابایت به‌طور موقت برروی سرورهای آن آپلود نمایید و سپس لینک دانلود آن را با دیگران و خودتان به اشتراک بگذارید. WeTransfer را برای انتقال فایل‌های حجیم به شما توصیه می‌کنیم!

دانلود نسخه اندرویدی

دانلود نسخه iOS

Infinit

Infinit

برنامه Infinit را می‌توان برروی تمام دستگاه‌های هوشمند نصب نمود تا فایل‌های خود را با آن انتقال دهید. این برنامه در عمل، مشابه با وی ترانسفر است؛ می‌توانید فایل‌های خود را برروی سرورهای این برنامه به‌راحتی آپلود نمایید.

دانلود نسخه اندرویدی

دانلود نسخه iOS

Sunshine

Sunshine

اپلیکیشن Sunshine با دیگر برنامه‌ها رویکرد کاملا متفاوتی دارد؛ به‌جای انتقال فایل‌ها به دیوایس خود، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های خود را به صورت کراس پلت‎‌فرم استریم نمایید. برای مثال، اگر بخواهید تا عکس‌های گالری آیپدتان را هنگامی که در خانه نباشید، از طریق دستگاه‌ اندرویدی‌تان مشاهده کنید، اپلیکیشن Sunshine این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد.

دانلود نسخه اندرویدی

دانلود نسخه iOS

Portal
Portal

برنامه پورتال می‌تواند فایل‌ها را به‌سرعت از رایانه‌ به گوشی هوشمند شما انتقال دهد؛ فقط کافی است این برنامه را دانلود نموده و سپس با مراجعه به وب‌سایت رسمی آن یعنی portal.pushbullet.com از طریق رایانه‌تان، کد QR را که به شما نشان داده می‌شود، اسکن نمایید. سپس می‌توانید فایل‌های مدنظرتان را برای انتقال به گوشی و یا تبلت اندرویدی خود انتخاب نموده و با اتصال وای‌فای، این کار انجام خواهد شد.

دانلود نسخه اندرویدی

آیا از برنامه‌های معرفی‌شده استفاده کرده‌اید؟ تجربیات خود را درباره این 6 برنامه‌ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

1 در مورد “6 برنامه برای انتقال ساده‌تر فایل‌ها از رایانه به گوشی‌های هوشمند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH