ماوس و کیبورد جادویی اپل به‌زودی معرفی می‌شوند

اپل محصولات تاپ خود را هر سال به‌روز رسانی می‌کند، اما این روند را برای محصولات جانبی و سایر دستگاه‌هایش به‌دقت رعایت نمی‌کند. یکی از این محصولات جانبی، ماوس و کیبورد جادویی و بی‌سیم این کمپانی است. Magic Mouse زیبای اپل از سال 2009 تاکنون هیچ به‌روزرسانی دریافت نکرده است! بنابراین حال می‌توان با خیال راحت گفت که اپل قصد دارد تا سری جدیدی از این دو تولید خاص خود را روانه بازار کند و کمی هوادارانش را سورپرایز کند.

apple-magic-mouse-2-640x427

منابع خبری نشان می‌دهند که این ماوس و کیبورد جادویی اپل در آینده نزدیک عرضه شده و FCC مشخصات آن را تایید کرده است. هنوز به طور دقیق معلوم نیست که این کمپانی خوش ذوق ظاهر بیرونی این دو تولید جدیدش را چه گونه تغییر خواهد داد، اما قطعا سیستم داخلی و فناوری آن تغییرات بسیاری خواهد داشت. بهره‌گیری از بلوتوث 4.0 از مهم‌ترین این تغییرات خواهد بود.

یکی دیگر از تغییرات اساسی مورد پیش بینی در این ماوس و کیبورد، احتمالا عدم نیاز به باتری‌های AA یا قلمی خواهد بود و اپل از این به بعد سراغ باتری‌های لیتیومی خواهد رفت. این بدان معنی است که کاربران دیگر نیازی به تعویض باتری نداشته و می‌توانند به‌راحتی آن‌ها را شارژ کنند.

apple-wireless-keyboard-2

همان‌طور که گفته شد، هنوز هیچ کس از زمان عرضه دقیق این لوازم جانبی زیبا خبری ندارد، اما با توجه به اینکه iMacهای جدید به‌زودی و ظرف چند ماه آینده معرفی می‌شوند، شاید این کمپانی از این ماوس و کیبورد محبوب و جادویی همراه با محصولات جدیدش رونمایی کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH