تصاویری که همه روی فتوشاپی بودن آن‌ها قسم می‌خورند! (سری دوم)

قسمت اول این مطلب را چند روز پیش برای شما آماده کردم. حتما با دیدن آن تصاویر هیجان زده شدید و هنوز هم باور نمی‌کنید برخی از آن تصاویر فتوشاپی نبوده‌اند! (که خب در اشتباه هستید! منم قبول دارم سخته)

حالا قسمت دوم این تصاویر آماده است. در این قسمت به مکان‌هایی سفر می‌کنیم که دیدن آن‌ها واقعا تعجب برانگیز است. به این تصاویر بنگرید، به نظر خودم شاید فتوشاپ هم نتواند این چنین تصاویری را خلق کند. شاید باید بگوییم، فتوشاپ کارهای حرفه‌ای، بیایید ببینیم چند مرده حلاجید؟!

در این مطلب، ما به سرتاسر جهان سفر می‌کنیم، از شمالی‌ترین نقطه آمریکا گرفته تا دره‌های زیبای نروژ! بخواهید و نخواهید، این تصاویر مصنوعی نیستند!

  • ایالات متحده آمریکا رودخانه کلرادو

این تصویر فوق‌العاده توسط یک عکاس حرفه‌ای و در زمانی بسیار مناسب ثبت شده است! ترکیب رنگ عالی و تلالو نور خورشید در آب، همراه با یک پس زمینه زیبا؛ شاید باور طبیعی بودن این منظره واقعا سخت باشد!

01

خب اگر باور نمی‌کنید، ایرادی ندارد، به‌راحتی می‌توانید از این منطقه بازدید کنید. به آریزونا آمریکا بروید. این مکان آن‌قدر معروف هست که به‌راحتی پیدایش کنید. البته دوربین فراموش نشود.

  • ایرلند شمالی، جاده غول پیکر

این فضای ساحلی، در حدود 50 تا 60 میلیون سال پیش، بر اساس فعالیت‌های شدید آتش‌فشانی در خطوط ساحلی ایرلند شمالی تشکیل شده است. سرد شدن سریع مواد مذاب و گدازه‌های آتشین، باعث ایجاد این فضای زیبا و رویایی شده است.

02

یکی از افسانه‌های قدیمی ایرلند می‌گوید که این فضا توسط غول‌ها ساخته شده است. شاید نام این منطقه نیز از همین افسانه اقتباس شده باشد. این نوع سخره‌ها را می‌توان در غار فینگال اسکاتلند نیز یافت! شاید غول‌های این افسانه ایرلندی به تمام جزایر آن منطقه سفر کرده‌اند!

  • ارتفاعات ایسلند

اگر زمان درستی انتخاب کنید، می‌تواند یکی از بهترین سفرهای عمر خود را در ایسلند تجربه کنید. این منطقه توسط یخچال‌های طبیعی، دریاچه‌ها و آبشارهای زیبا احاطه شده است.

03

به این عکس دقیق‌تر نگاه کنید! فتوشاپ هم نمی‌تواند چنین چیزی را خلق کند. این صحنه زیبا را می‌توانید در شفق شمالی ببینید. سفر در زمستان‌های اسکاندیناوی، همراه با روزهای بسیار کوتاه و آب و هوای سر، می‌تواند تجربه ویژه‌ای را برای شما رقم زند.

  • چین، گویلین

به این تصویر نگاه کنید! یاد فیلم‌های جیمز کامرون نمی‌افتید؟ برج‌های سنگی و آهکی بسیار زیبا، یک فضای طبیعی و خارق‌العاده را خلق کرده است.

04

سفر در تابستان به کشور پهناور چین، می‌تواند واقعا خاطره‌انگیز باشد. غارهای Guilin، رودخانه‌ها و کوهستان‌های آهکی که شاید دیگر در هیچ کجای جهان دیده نشود! ابن تصویر واقعا، فتوشاپ نیست!

  • بولیوی، Salar De Uyuni

لذت بردن از طبیعت، حس خود را دارد! اما وقتی طبیعت انعکاس پیدا می‌کند، فضایی به وجود می‌آید که دیگر توصیفش سخت است. تصویری که می‌بینید، یک دریاچه نمک در بولیوی است. انعکاس آسمان در این دریاچه را ببینید! شما می‌توانید در هتل‌هایی که از نمک ساخته شده، اسکان بیابید. بله از نمک!

05

باور واقعی بودنش خیلی سخت است، این‌طور نیست؟

البته بولیوی در کنار این دریاچه، صحراهای بی‌آب و علفی نیز دارد که دیدن آن‌ها واقعا وحشتناک است. این به آن در!

  • نروژ، جاده اقیانوس اطلس

دیدن این تصویر، همه ما را یاد مسابقات رالی Gran Turismo می‌اندازد. نروژ کشوری است پر از مناظر شگفت انگیز؛ اما هیچ کدام از این مکان‌ها، این چنین ترکیبی از هنر بشر و طبیعت را کنار هم جمع آوری نکرده است. این جاده برای اتصال قسمتی از اروپا به یک جزیره دور ساخته شده است. جاده‌ای واقعا نفس‌گیر!

06

این جاده جان می‌دهد برای پر کردن پیام‌های بازرگانی و یا تبلیغ خودرو! این جاده در تابستان هم لحظات غیر واقعی زیادی دارد. در سال 2009، رانندگان بین‌المللی، این جاده را به عنوان بهترین مسیر مسافرتی دنیا انتخاب کردند.

  • ماداگاسکار، مورونداوا

اگر به نقاشی علاقه‌مندید، آرام باشید! این هنری از نقاش معروف، سالوادور دالی نیست!

Morondava، بخش از یکی از جزایر آفریقایی ماداگاسکار است. این منطقه دارای یکی از عظیم‌ترین بانک‌های گیاهی دنیاست. جذابیت این منطقه آن‌قدر زیاد است که با دیدن تصاویر آن انسان یاد بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن‌های ساخته شده می‌افتد (!) فتوشاپ که دیگر جای خود دارد.

07

تصویری که می‌بینید به خاطر درختان عجیب و غریبش که ارتفاع برخی از آنان به 100 فوت نیز می‌رسد، بسیار معروف است. این منطقه یکی از بهترین مکان‌های طبیعی برای علاقه‌مندان به عکاسی است. آن‌هم عکاسانی که به دنبال سوژه‌های خاص می‌گردند.

  • ژاپن، آاوگاشیما

به پارک ژوراسیک خوش آمدید! این جزیره آتش فشانی غیر عادی، در فاصله 200 مایلی توکیو واقع شده است و حدود 200 سکنه دارد. ظاهر این جزیره نشان می‌دهد قبلا در اینجا دایناسورها زندگی می‌کرده‌اند! البته فقط ظاهرش نشان می‌دهد و الا کسی چه می‌داند؟!

08

اما چه چیزی Aogashima را جذاب کرده است. این جزیره یکی از چند جزیره‌ای است که در آن آتش‌فشانی درون آتش فشان دیگری قرار دارد. به تصویر دقت کنید، در دهانه آتش فشان اول، خانه‌های مردم قرار گرفته است. فکر کنم این جزیره یکی از بهترین مکان‌ها برای پنهان شدن جیمز باند باشد! چون هیچ کس نمی‌تواند پیدایش کند.

آخرین فوران این آتش‌فشان در سال 1785 میلادی باعث شد یک سوم جمعیت این جزیره به کام مرگ فرو روند!

فتوشاپ دوستان هنوز معتقدید خیلی هنرمندید؟

  • آلاسکا، غار یخی Mendenhall

یخچال‌های طبیعی از بیرون واقعا جذاب و خاص هستند و در این شکی نیست. غارهای یخی مندنهال که در قسمتی از آلاسکا واقع شده است، از درون جذاب‌تر و زیباترند.

برخلاف یخچال‌هایی که بر اثر گرمای زمین ذوب شده و یا توسط بشر تخریب شده‌اند، این یخچال‌ها هزاران سال است که دست نخورده باقی مانده‌اند و ملت غیور بر روی آن‌ها یادگاری ننوشته‌اند! احتمالا در آنجا کسی سربازی نمی‌رود!

09

دانشمندان و باستان شناسان در تحقیقات خود موفق به کشف درختانی شدند که با قدمت هزاران ساله درون این غارها دست نخورده و سالم باقی مانده‌اند. اگر دوست دارید سفری به عصر یخی داشته باشید، بازدید از این مکان پشیمان‌تان نخواهد کرد!

از فتوشاپ چه خبر؟

  • چین، مجسمه غول پیکر بودا

این مجسمه، با ارتفاع 223 فوت، بلندترین مجسمه پیش از دوران مدرن در دنیا محسوب می‌شود. این مجسمه در سال 713 و توسط یک راهب چینی و در منطقه‌ای عجیب ساخته شده است و بودا نام گرفته!

10

او به طرز شگفت انگیزی موفق به خلق این مجسمه می‌شود. در طول دوران ساخت و ساز مجسمه غول پیکر بودا، سنگ‌های زیادی به پایین سقوط کرده که باعث شده مجددا برخی از نقاط آن طراحی و ساخته شود.

خب، تصاویر زیبای سری دوم را نیز دیدیم! آیا می‌توان به یکی از آن‌ها انگ فتوشاپی بودن چسباند؟!

10 در مورد “تصاویری که همه روی فتوشاپی بودن آن‌ها قسم می‌خورند! (سری دوم)”

  1. بسیار زیبا همه چیز که فتوشاپ نیست زیبایی طبیعت بیشتر از این حرفاست.فقط انسان توش دست نبره حله

  2. عذر میخوام ، ولی آاوگوشیما که اسم یه ضربه ی serve شگفت انگیز تو تنیس هست ، یعنی اسم این ضربه از این آبشار گرفته شده ؟؟؟؟ در ضمن این ضربه فوق العاده است ، وقتی که از این ضربه استفاده میکنی ، توپ به زمین حریف میخوره و بعد از 5 ثانیه چرخیدن در زمین حریف به سمت خودت برمیگرده ، منم که فعلا دارم رو این ضربه کار میکنم، البته برای زدن این ضربه به باد نیاز داریم ، بازم مرسی و ممنونننننننن ،

  3. من حاضرم قسم بخورم که تمام این عکس ها فتوشاپ هست ، مگه میشه همچین چیزی باشه ، مگه میشه ، مگه داریم ؟ مخصوصا عکسهای اول و سوم ، والاااآاااااا
    به هر حال به خاطر این همه مطالب جالب و سرگرم کننده از آقای بهمنی کمال تشکر را داریم ، روز خوش دوستان

  4. محمد جهانی

    عکس مربوط به بولیوی، به هرحال چندان طبیعی به‌نظر نمیرسه!
    یعنی انقد ابرها به زمین نزدیک هستن که تصویرشون تو آب میفته؟؟
    ممنون 🙂

  5. بودا قشنگه کاش تو ایران هم بسازن. البته ماشین های لوکس خیابان فرشته رو هم بذارید چون همه روی فتوشاپی بودنشون قسم می خورن و قیمت لباس ها و ساعت های سام سنتر چون پسر خالم آنجا مغازه داره و ماشینشم پورشه پانامرا 4s هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH