نسخه‌ای متفاوت از پرچم‌دار شیائومی با نام Mi 4c توسط TENNA تایید شد

and-is-certified-in-China-by-TENAA

در حالی‌که شیائومی در انتظار ارایه چیپ‌ست جدید کوالکام اسنپ‌دراگون 820 برای طراحی و عرضه پرچم‌دار آینده خود با نام Xiaomi Mi 5 است، احتمالا نسخه دیگری از پرچم‌دار فعلی این کمپانی یعنی Mi 4 معرفی خواهد شد. این نسخه جدید برطبق آنچه که در بنچمارک AnTuTu دیده می‌شود، Mi 4c نام گرفته است. این گوشی، توسط TENNA نیز تایید شده!

The-Xiaomi-Mi-4c-goes-through-AnTuTu..

از نتایج این گوشی در بنچمارک AnTuTu و گواهی‌نامه آن در TENNA، می‌توان فهمید که شیائومی Mi 4c از یک نمایشگر Full HD استفاده خواهد کرد؛ با این نمایشگر، باید تراکم پیکسلی در حدود 441ppi را از Mi 4c انتظار داشت.

Mi 4c اولین گوشی کمپانی شیائومی است که با پردازنده اسنپ‌دراگون 808 کوالکام ارایه می‌شود. فرکانس کاری هسته‌های این پردازنده، 1.4 گیگاهرتز و تراشه گرافیکی آن نیز Adreno 418 خواهد بود. در این گوشی، از یک رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا استفاده شده است.

شیائومی برای این مدل، از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی استفاده خواهد کرد. هم‌چنین گفته می‌شود که Mi 4c با نسخه 5.1.1 سیستم‌عامل اندروید گوگل که توسط رابط‌ کاربری اختصاصی شیائومی جان گرفته، عرضه خواهد شد.

از نظر امکانات ارتباطی، شیائومی  Mi 4c با پشتیبانی از 4G LTE، نسل سوم، وای‌فای، بلوتوث و Micro USB گزینه مناسبی محسوب می‌شود. بسیاری انتظار دارند که این محصول همانند دیگر محصولات سازنده خود، با یک قیمت رقابتی ارایه گردد.

اگر درباره نسخه اصلی این محصول کنجکاو هستید، باید گفت که شیائومی Mi 4 از مشخصاتی نظیر یک پردازنده 4 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 801 و تراشه گرافیکی Adreno 330، سه گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و دوربین عقب 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH