َAngry Birds 2 و ثبت رکورد 30 میلیون دانلود تنها در دو هفته!

اگر اولین اسمارت فون مدرن و روز شما آیفون بوده باشد، پس حتما شما شانس این را داشته‌اید که با بازی Angry Birds پیش از همه آشنا شوید. این بازی جذاب یکی از اولین بازی‌هایی حرکتی و لمسی در اسمارت فون‌های تاچ اسکرین محسوب می‌شد که توانست ظرف مدت کوتاهی، به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل تبدیل شود.

angry-birds-2-30m-640x360

حال پس از سال‌ها از عرضه اولین نسخه رسمی پرندگان خشمگین، توسعه دهندگان شرکت Rovio چند هفته پیش نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds 2 را عرضه کردند. با اینکه هم اکنون شرایط اسمارت فون‌ها و بازی‌های آن‌ها نسبت به قبل بسیار متفاوت شده و انواع و اقسام این سرگرمی‌های جذاب به‌راحتی قابل دسترسی است، اما شرایط نشان داد که مردم هنوز هم به این بازی ساده و جذاب علاقه‌مند هستند. چند هفته پیش، در گزارشی که به آمار دانلود رسمی این بازی اختصاص داشت، مشخص شد که هواداران Angry Birds تنها طی دو هفته، حدود 20 میلیون بار اقدام به دانلود این بازی کرده‌اند. حال پس از گذشت چند روز از این اتفاق، این رقم نزدیک به 30 میلیون بار شده است.

همچنین طبق گزارش کمپانی Rovio، به نظر می‌رسد که حدود یک سوم افرادی که اقدام به دانلود این بازی کرده‌اند، ساکن کشور چین هستند! در واقع با این آمار چینی‌‌ها نشان دادند که می‌توانند در هر شرایطی با یک اشاره کوچک، تمامی آمار و ارقام را تغییر داده و به‌راحتی به ثبت رکورد شرکت‌ها کمک کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH