ساعت هوشمند و مرموز LG در FCC تایید شد

دقیقا برخلاف کمپانی سامسونگ که تا دلتان بخواهد ساعت‌های هوشمند و مختلف روانه بازار کرده است، رقیب دیرینه‌اش یعنی ال‌جی، در این حوزه به آرامی پیش می‌رود. اما جدیدترین اخبار حاکی از این است که LG در نظر دارد تا در نمایشگاه IFA 2015 از جدیدترین ساعت هوشمند خود رونمایی کند.

lg-smartwatch-fcc

این خبر که در یکی از رسانه‌های مجازی منتشر شده است، می‌گوید که این ساعت مرموز و ناشناخته، به‌سادگی و در FCC رویت شده و توانسته است تا تاییدیه آن‌ها را نیز دریافت نماید. بنابراین اگر تا پیش از برگزاری این نمایشگاه نیز چشم‌مان به جمال این ساعت روشن شد، نباید از این حرکت ال‌جی تعجب کنیم. (هرچند این موضوع یک حدس ساده است و با قطعیت نمی‌توان آن را بیان کرد)

خب، پیش از اینکه بخواهید به این موضوع فکر کنید که این ساعت نسخه جدیدی از LG Watch Urbane است یا خیر، باید بگوییم که تصاویر درز کرده نشان می‌دهد که این‌ مدل شباهتی با ساعت هوشمند قبلی این کمپانی ندارد! در واقع با توجه به اینکه آخرین ساعت ال‌جی ظاهری گرد داشته است، بعید است این کمپانی مجددا به طراحی قدیمی خود روی بیاورد و فروش محصولش را به خطر اندازد.

با توجه به تاییدیه FCC و البته تصویر منتشر شده، این ساعت تنها قرار است توسط شرکت و اپراتور معتبر Verizon به بازار عرضه شود. از تصویر منتشر شده، جز یک پورت USB چیزی دیده نمی‌شود! پس باید کمی صبر کرد تا تصاویر جدیدی از این هوشمند پوشیدنی ال‌جی منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH