ایسوس زن‌پد S 8.0 با مشخصاتی دوست داشتنی معرفی شد

اگر شما نیز یکی از طرفداران کمپانی ایسوس هستید و به محصولات این کمپانی علاقه بسیاری دارید و البته منتظر تبلت بالارده جدید این کمپانی بودید باید بگوییم که امروز انتظار شما به نتیجه رسید. ایسوس امروز از تبلت بالارده خود با نام زن‌پد S 8.0 رونمایی کرد که صفحه نمایشی 7.9 اینچی دارد و شاید با جرات بتوان گفت که این محصول با شماره مدل Z580CA یکی از بهترین‌ها در بین این سایز از تبلت‌ها است.

ZenPad-S-8.0-Z580CA

تبلت جدید کمپانی ایسوس یک صفحه نمایش 7.9 اینچی دارد که وضوح تصویر 1536 در 2048 پیکسل یا همان QXGA را ارایه می‌دهد. یک پردازنده 64 بیتی اینتل Atom با چهار هسته خود نیز قدرت این محصول را تامین می‌کند. هر هسته این پردازنده فرکانس 2.3 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد و 4 گیگابایت نیز حافظه رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی آن را یاری می‌کند. البته کاربران می‌توانند حافظه این محصول را از طریق کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت ارتقا دهند.

یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در بخش پشتی این دستگاه قرار گرفته است و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز میزبان بخش جلویی دستگاه است که می‌تواند برای دوست داران سلفی استفاده زیادی داشته باشد.

در کنار این مشخصات دوست داشتنی، ایسوس در زمینه طراحی این تبلت نیز گام‌های بلندی برداشته است و سعی کرده آن را با مد روز همگام سازد. این محصول حدود 6.6 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز 298 گرم است که این باعث می‌شود تا زن‌پد S 8.0 حمل و نقل ساده‌ای داشته باشد. علاوه بر این تبلت مذکور با قلم هوشمند ایسوس نیز سازگار است که از طریق آن کاربران می‌توانند ویژگی‌های کاربردی سری گلکسی نوت سامسونگ را به تبلت خود بیاورند.

این تبلت 299 دلار قیمت دارد و در حال حاضر می‌توانید آن را از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر جهانی خریداری کنید. قلم هوشمند ایسوس نیز از ماه سپتامبر (شهریور-مهر) با قیمت 29.99 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH