سامسونگ به‌زودی از سری گلکسی O با تمرکز برروی واقعیت‌مجازی، رونمایی می‌کند

samsung-logo-600

احتمالا پیش‌تر درباره شایعه‌ای که از داخل سامسونگ درز کرده، شنیده‌اید؛ حدس و گمان‌هایی وجود دارد که این کمپانی از یک سری گوشی‌های جدید تحت عنوان «گلکسی O» رونمایی خواهد کرد.

امروز، آقای Gene Munster، محقق Piper Jaffray اعلام کرده که احتمالا این سری یعنی گلکسی O، براساس همکاری سامسونگ و Oculus Rift شکل گرفته است. وی مدعی است که سامسونگ با طراحی و توسعه سری گلکسی O برروی واقعیت مجازی در گوشی‌های هوشمند متمرکز خواهد شد.

Oculus رویداد خبری Connect2  از روز 23 تا 25 سپتامبر برگزار خواهد کرد و Munster مدعی است که گلکسی O در طی برگزاری این کنفرانس، معرفی خواهد شد. این تحلیلگر افزود که حتی اگر یک گوشی‌هوشمند واقعیت‌مجازی محور در کار نباشد، ما احتمالا شاهد یک هدست واقعیت‌ مجازی مستقل از سوی Oculus و سامسونگ خواهیم بود.

Munster بر این باور است که اگر محصول واقعیت‌مجازی محور سامسونگ یک هدست مستقل باشد، به‌احتمال زیاد، این کمپانی کره‌ای در آن از یک نمایشگر با وضوح تصویر بسیار بالا استفاده خواهد کرد.

اگر سامسونگ و Oculus یک هدست واقعیت‌مجازی محور معرفی نمایند، پیش‌سفارش‌هایی برای خرید محصول در همان روز معرفی پذیرفته خواهد شد تا ارایه محصول به مشتری در تعطیلات بعدی میسر شود. در ادامه می‌توانید متن منتشر شده از سوی Gene Munster را بخوانید:

ما معتقدیم که Oculus با سامسونگ به این دلیل همکاری می‌کند که یک سری تلفن هوشمند واقعیت‌مجازی محور (به‌اصطلاح VR) تحت عنوان «گلکسی O» یا مشابه آن را (بعید به‌نظر می‌رسد!) معرفی نماید. هرچند که ممکن است این دستگاه یک هدست بی‌سیم All in one واقعیت مجازی باشد. مزایای= پله پله برای دور شدن از یک گوشی به سمت یک هدست، عبارتند از: صفحه نمایش سفارشی با رزولوشن بالاتر، تراشه گرافیکی (GPU) اختصاصی و اپتیک سفارشی. Gene Munster، محقق Piper Jaffray

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH