سامسونگ به دعوای حقوقی خود با اپل، ادامه خواهد داد!

court

به‌نظر می‌رسد برطبق سند‌هایی که تازه منتشر شده است، سامسونگ قصد دارد تا به دعوا و کشمکش خود با اپل و با درخواست به دیوان عالی آمریکا ادامه دهد.

پس از رد شدن درخواست سامسونگ برای تجدید نظر در میزان جریمه نقض ثبت اختراع اپل از سوی این کمپانی، سامسونگ امیدوار است تا بتواند با مطرح کردن درخواست خود در دیوان عالی آمریکا، از پرداخت صدها میلیون دلار به اپل شانه خالی کند. همان‌طور که دادگاه سن‌خوزه اعلام کرده، سامسونگ به دادگاه عالی کشور درخواستی پیرامون نقض اختراع محصولات اپل ارایه کرده است تا این کمپانی، از آخرین فرصت خود برای بررسی نتیجه رای دادگاه استفاده نماید.

تیم حقوقی سامسونگ در نامه‌ای نوشت:

سوالاتی پیرامون مشکلات حقوقی حق ثبت اختراع و دامنه نوآوری‌ها در حال حاضر وجود دارد که از اهمیت زیادی برخورددار است؛ به‌ویژه در صنایع high-technology

این نامه بدین منظور نوشته شده بود تا سامسونگ، پرداخت صدها میلیون دلار به اپل به‌خاطر نقض ثبت اختراع محصولات آن را به تعویق بی‌اندازد.

این آخرین تلاشی است که سامسونگ می‌تواند پس از ردشدن درخواست تجدیدنظرش پیرامون نقض ثبت اختراع اپل در دادگاه قبلی انجام دهد. در نتیجه دعوای حقوقی اپل و سامسونگ در سال 2011، سامسونگ به‌دلیل نقض ثبت اختراع برای طراحی و ویژگی‌های آیفون به پرداخت 1 میلیارد دلار محکوم شده بود که این مبلغ با تلاش سامسونگ، تا 500 میلیون دلار کاهش پیدا کرد.

اگر دیوان عالی به نغع سامسونگ رای بدهد، 400 میلیون دلار دیگر از خسارت نقض ثبت اختراع سامسونگ کاسته خواهد شد. با این‌حال، سامسونگ برای کاهش مبلغ جریمه خود به هر روشی متوصل می‌شود! لازم به‌ذکر است که پیش‌تر سامسونگ در حدود 120 میلیون دلار به اپل جریمه پرداخت کرده است.

4 در مورد “سامسونگ به دعوای حقوقی خود با اپل، ادامه خواهد داد!”

  1. اقای REZA
    درسته!این اپلی که اسم و رسمی برای خودش درست کرده قطعات سخت افزاریشو خودش تولید نمیکنه!
    هر چند سامسونگم بدش نمیاد واسه یه همچین شرکت سوداوری مثل اپل پردازنده تولید کنه چون واسش سود داره.
    درباره حسگر اثر انگشت هم بگم که میت7 رو تست نکردم ولی اس6 و ایفون6 هر دو سرعت خوبی تو تشخیص داشتند!
    درباره جایگیری حسگر اثر انگشت هم هر سه گوشی در بهترین جا قرار گرفتند هر چند به شخصه محل اثر انگشت میت7 رو بیشتر از بقیه دوست دارم.البته اینم بگم که قرار دادن محل اثر انگشت در پشت گوشی قسمت بالا رو قبلا اچ تی سی روی وان مکس به کار برده بود.
    ممنون.

    1. اره اقا ارمین قبلا اچ تی سی گزاشته بود ولی کپی محسوب نمیشه
      من تست کردم بهتر از هر دو گزینه استفون ارینا هم تست کرده و ترنجی ترجمه کرده من خودم هم از نزدیک یک بار افتخوار تست این سرعتو داشتم

  2. سامسونگ باید با قدرت کامل به این دعوا ادامه بده!
    اصلا سامسونگ از این به بعد نباید برای اپل پردازنده تولید کننده تا ببینم اپل میخواد چه خاکی تو سرش بریزه!
    ممنون.

    1. بخواطر پوله اپل برندش اسم در کرده برای همین هم پول داره با پئل همه همه رو میخره خودش نمیتونه سخت افزار قدرت مندی رو برا اپل 6اس تامین کنه میاد پول میده قدرتمند ترین سازنده چیپست براش بسازه اسمش میزاره اپل ای 9 که به اسم خودش تموم شه و فروشش بیشتر شه یا میاد دم اخریرشرکت سازنده اسکنر اثر انگشت رو میخره تا نکسوس بی نوا بمونه و ایفوناش بهترین اسکنرو دلشته باشن باز به اسم خودش تموم شه (اگر چه هواوی با میت 7 که هم زمان با 6 و 6 پلاس اومد با اسکنر سریع تر و دقیق تر و با جای مناسب تر و حاشیه کمش دهن کجی جانانه ای به اپل کرد که اپل بعد اپدیت ایفون 6 بازم نتونست به سرعت میت برسه گلکسی اس 6 هم خدا شاهده نتونست اگر چه چیزی از ارزشش کم نمیشخ ولی حسگر هانر 7 و میت 7 رو عشق است فون ارینا هم تست کرده من بی مدرک حرف نمیزنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH