اسمارت‌بند 2 سونی رسما معرفی شد.

کمپانی‌های بسیاری اخیرا رو به ارایه گجت‌های سلامتی آورده‌اند. سونی نیز یکی از این شرکت‌هاست که نمی‌خواهد این بازار را از دست بدهد و در صدد کسب سهمی هرچند اندک از آن است. سونی قبلا یک اسمارت‌بند معرفی کرده بود و حالا به صورت رسمی از نسل بعدی آن پرده برداشته باشت. اسمارت‌بند 2، دارای یک سنسور سنجش ضربان قلب و چراغ LED رنگی برای آگاه کردن شما از تماس‌های از دست رفته و رساندن اعلان‌ها به شما است.
در قلب اسمارت‌بند 2، ترکیبی از یک شتاب سنج و سنسور ضربان قلب نوری قرار دارد، که نبض شما و تغییرات آن را به همراه میزان استرس مربوط به وضعیت خلق و خوی شما اندازه گرفته و برای تناسب اندام‌تان به خاطر می‌سپارد. این ابزار همچنین می‌تواند زمان‌هایی که شما در خواب هستید را تشخیص داده و اطلاعاتی در مورد کیفیت خوابتان به شما عرضه کند و پس از کامل شدن چرخه خوابتان شما را بیدار کند، به طوری که پس از بیدار شدن احساس سرحالی داشته باشید!
می‌توانید هنگامی که این گجت را در دست دارید، با خیال راحت دستان خود را بشورید! چرا که این گجت دارای گواهینامه IP68 بوده و می‌توانید آن‌را تا عمق 3 متری آب برده و به مدت 30 دقیقه نگه دارید. نیازی به گفتن نیست که اسمارت‌بند 2 در برابر نفوذ گرد و غبار نیز کاملا مقاوم است. تمام اطلاعات جمع آوری شده از طریق این اسمارت‌بند، در برنامه LifeLog سونی ذخیره شده و پس از آنالیز شدن، به صورت نمودارهایی ساده و قابل فهم درآمده و به شما در بهبود وضعیت خواب و تناسب اندام‌تان کمک خواهد کرد.
اسمارت‌بند 2 همچنین دارای یک LED هشدار چند رنگ است که هربار با دریافت تماس، پیام یا توییت، با رنگ‌ خاصی به شما هشدار می‌دهد و موجب می‌شود از قبل بدانید که این چشمک‌ها به خاطر دریافت چیست. البته این دستگاه قادر است با لرزش خفیف خود نیز شما را آگاه کند. همچنین می‌توان با ضربه زدن بر روی قسمت‌های خاصی از آن، تراک‌های موسیقی را متوقف و یا عوض کرد!
این دستگاه به صورت هوشمندانه‌ای با گوشی‌های اکسپریا جفت خواهد شد و با وجود برنامه‌ای همچون LifeLog، با آن‌ها کاملا در تعامل خواهد بود. در صورتی که بیش از 10 متر از گوشی خود دور شوید، این وسیله قادر است به شما هشدار دهد تا گوشی خود را فراموش نکنید! اسمارت بند 2 علاوه بر گوشی‌های اکسپریا، می‌تواند با تمام دستگاه‌های اندرویدی که دارای نسخه اندروید 4.4 یا بالاتر هستند و گوشی‌های اپل با نسخه iOS 8.2 به بالا جفت شده و تمام قابلیت‌های خود را در آن‌ها به اجرا بگذارد.
باتری این ابزار پوشیدنی جدید، با یک ساعت شارژ پر می‌شود و تا دو روز دوام می‌آورد. این گجت به‌زودی در ماه سپتامبر در 60 کشور دنیا و در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس قرار می‌گیرد، اما به تدریج قرار است صورتی و نیلی نیز بدان افزوده شود. قیمت این ابزار پوشیدنی، 132 دلار اعلام شده است.
تصاویری از این گجت را در زیر می‌بینید:
2321.21

4 در مورد “اسمارت‌بند 2 سونی رسما معرفی شد.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH