احتمال عرضه آیفون 6C در آبان ماه امسال

iphone-6c-rumours_thumb800

انتظار می‌رود که کمپانی اپل، حداقل دو آی‌فون جدید را امسال معرفی نماید با این وجود، برخی مدعی هستند که در سال 2015، سه مدل آیفون متفاوت ارایه خواهد شد. آیفون 6S ( با نمایشگر 4.7 اینچی) و آیفون 6S Plus( با نمایشگر 5.5 اینچی) احتمالا در نیمه ماه سپتامبر ارایه شوند و طبق یک گزارش تازه از چین، مدل سوم آن در ماه نوامبر راه‌اندازی خواهد شد.

برطبق خبرگزاری China Times، فاکس‌کان در تلاش است تا تعداد نیروی کار خود را به‌منظور مدیریت بهتر برای تولید گوشی‌های آیفون، افزایش دهد. بر طبق این گزارش، فاکس‌کان در حدود 60 درصد از سفارشات تولید آیفون 6S و 100 درصد از سفارشات فبلت آیفون 6S Plus را برعهده دارد. البته به‌تازگی، یکی از کارکنات فاکس‌کان گفته است که این شرکت، سفارشات مربوط به آی‌فون 6C را نیز از اپل دریافت کرده است. انتظار می‌رود که آیفون 6C در ماه نوامبر (آبان ماه) ارایه شود.

بسته به نظر اپل، حتی ممکن است که این شرکت، آیفون 6C را در سال آینده و یا هم‌زمان با آیفون 6S معرفی نماید. البته هیچ مدرک و سند رسمی پیرامون این گوشی در حال حاضر وجود ندارد و حتی نمی‌دانیم که چه آینده‌ای در انتظار آیفون 6C اپل خواهد بود!

انتظار می‌رود که اپل، از سری 2015 آیفون‌های خود در تاریخ 9 سپتامبر ( هنوز تایید نشده است!) رونمایی نموده و یک هفته بعد در تاریخ 18 سپتامبر، آن‌ها را به فروش برساند. نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH