سامسونگ برای معرفی یک تبلت 12 اینچی تمام عیار ویندوزی آماده می‌شود

AH-Samsung-Logo-Galaxy-12.2-Tablet-2

شما ممکن است به یاد نداشته باشید اما سامسونگ قبلا تبلت‌هایی را با سیستم‌عامل ویندوز تحت برند «Ativ» عرضه کرده است. باید گفت دستگاه‌هایی که با نام تجاری Ativ عرضه شده‌اند، از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنند؛ در حالی‌که برروی محصولات سری گلکسی سامسونگ، سیستم‌عامل گوگل اندروید به‌کار گرفته شده است. البته مدتی است که سامسونگ، سری Ativ را با محصولات جدید به‌روز نکرده!

به‌تازگی، برطبق یک خبر تازه از چین، احتمالا سامسونگ یک تبلت با سیستم‌عامل ویندوز 10 را تا پایان سال به‌فروش خواهد رساند. برروی این تبلت، از یک نمایشگر سوپرآمولد 12 اینچی، پردازنده 14 نانومتری سری Core M اینتل، 4 گیگابایت رم و قلم S-Pen استفاده خواهد شد. این تبلت ویندوزی، باید در حدود 600 گرم وزن و 6.2 میلی‌متر ضخامت داشته باشد. البته ممکن است که بخشی از این مشخصات، بعدا تغییر نماید.

وضوح تصویر نمایشگر تبلت ویندوزی آینده سامسونگ فاش نشده اما هیچ دلیلی وجود ندارد که از این تبلت، انتظار یک نمایشگر با چگالی تصاویر پایین را داشته باشید؛ بنابراین شاید رزولوشن تصویر 2560 در 1600 یا 3840 در 2400 برای این محصول مناسب به‌نظر برسد.

در حال حاضر این خبر تنها یک گزارش بدون تایید محسوب می‌شود و باید به‌عنوان یک شایعه، اهمیت چندانی برای آن قائل نشد. اگر سامسونگ واقعا برروی توسعه یک تبلت ویندوزی 12 اینچی مشغول شده است، احتمالا خبرهای بیشتری را از آن در آینده خواهیم شنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH