احتمال عرضه یک تبلت 18.4 اینچی از سوی سامسونگ

phpzqpnrw

هفته گذشته، در یک لیست واردات، محصولی دیده شد که ممکن است یک تبلت 18.4 اینچی از سوی سامسونگ باشد. در آن زمان، فقط درباره وجود چنین تبلتی بحث شد و اطلاعات بیش‌تری از آن منتشر نشده بود. به‌تازگی، یک شایعه جدید منتشر شده که وجود چنین تبلتی را تایید می‌کند و به‌علاوه، مشخصات سخت‌افزاری آن را نیز نشان می‌دهد.

برطبق شایعه جدید، این دستگاه با شماره مدل SM-T670 شناخته می‌شود. تبلت جدید سامسونگ با یک نمایشگر 18.4 اینچی لمسی Full HD از نوع TFT LCD که دارای چگالی تصویر 119 پیکسل در هر اینچ است، عرضه خواهد شد. هم‌‎چنین این تبلت برطبق شنیده‌ها، باید از یک چیپ‌ست Exynos 7580 هشت هسته‌ای که هرهسته فرکانسی 1.6 گیگاهرتزی دارد، استفاده نماید. از دیگر مشخصات آن می‌توان به رم 2 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقا، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین سلفی 2.1 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گفته شده است که در داخل این تبلت، یک باتری 5700 میلی‌آمپری آرام گرفته و آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، با نسخه 5.1 سیستم‌عامل اندروید گوگل ارایه خواهد شد.

ابعاد آن 451.8 در 275.8 در 11.9 میلی‌متر بوده و متاسفانه در حال حاضر، هیچ خبری از زمان‌عرضه یا قیمت احتمالی آن منتشر نشده است. به‌تازگی نیز، شایعه شده که سامسونگ برروی یک تبلت 12 اینچی با سیستم‌عامل ویندوز 10 مایکروسافت مشغول به‌کار است. با این اوصاف، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در سال جاری برای عرضه تبلت‌های بزرگ و (خیلی بزرگ) بسیار مصمم باشد. به‌نظر شما، آیا عرضه تبلت‌های خیلی بزرگ با سیستم‌عامل اندروید گوگل لازم است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH