نخستین دستگاه‌های سامسونگ که اندروید 6 را دریافت می‌کنند

samsung-android-m-updates

در حالی‌که سامسونگ هنوز مشغول ارایه اندروید ۵.۱.۱ برای دستگاه‌های خود است، به‌تازگی برنامه‌ای از زمان‌بندی ارایه اندروید Marshmallow برای دستگاه‌های خود منتشر کرده‌ است. مارشمالو جدیدترین نسخه از اندروید است که از جمله مهم‌ترین تغییرات آن می‌توان به تغییرات دسترسی برنامه‌ها، استفاده بهینه از حافظه اجرایی، ذخیره کننده نیرو، پشتیبان‌گیری خودکار و تغییرات جزیی دیگر اشاره کرد.

طبق اطلاعات درز کرده ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی Gear اولین دریافت کننده مارشمالو است، البته شکی نیست که دستگاه‌های محبوب و البته جدید سامسونگ به نسخه جدید اندروید به‌روزرسانی می‌شود اما در ادامه جدی‌ترین کاندیداهای دریافت مارشمالو را می‌بینیم.

سامسونگ گلکسی Note 5

سامسونگ گلکسی S6 Edge Plus

سامسونگ گلکسی S6

سامسونگ گلکسی S6 Duos

سامسونگ گلکسی S6 Edge

سامسونگ گلکسی Note 4

سامسونگ گلکسی Note 4 Duos

سامسونگ گلکسی Note Edge

سامسونگ گلکسی ALPHA

سامسونگ گلکسی Tab A

12 در مورد “نخستین دستگاه‌های سامسونگ که اندروید 6 را دریافت می‌کنند”

  1. اقای REZA
    من خودم اس پی داشتم،بعد از ارتقا اندرویدش به 4.3 دقیقا تبدیل به لاک پشت شد! اکسپریا زد داشتم،بعد از ارتقا اندروید به 4.3 لگ و هنگ گوشی رو فرا گرفت! حالا چه برسه به اندروید 5 که به قول شما هنوز بعضی جاهام اپدیت نگرفتن!
    اره سونی به بیشتر گوشیاش اپدیت میده ولی انقدر لگ و هنگ دار میشن که حد نداره! اخه میان رده هایی مثل ام2 رو چه به اندروید 5؟! پرچمداراش بعد اپدیت کلا هنگن!
    اما سامسونگ اول تست میکنه اگه نسخه اندروید با گوشی مشکلی نداشته باشه حتما اپدیت رو برای گوشی مذکور ارائه میکنه.
    ممنون.

  2. درود و خسته نباشید خدمت ای تی رسانی های گل میخواستم بدونم یعنی به اس5 نمیده؟مگه میشه؟مگه داریم هم چین چیزی؟اونم به پرچمدار قبلش.ممنون میشم پاسخ بدین.
    سپاس،بدرود

  3. Mr reza معلومه چقد از سامسونگ سوختی که اومدی میزنی تو سرش و چغدر تعصب رو سونی داری همه میدونن سامسونگ تو سرعت اپدیت از سونی حداقل سره و واقعا سونی هم هم دیر اپدیت میده هم هر وقت داد هزارتا باگ روشه خخخ

  4. اقای Mr reza
    درسته زمانشون یکیه ولی زد3 کامپکت هنوز تولید میشه!
    بعدشم شرکت سازنده زد3 کامپکت سونیه! همون سونی دم ورشکستگی! باید به همه اسمارتفوناش اپدیت بده تا طرفداران و خریدارانش حداقل دلشونو به یه چیزی خوش کنن!
    اره بهتره به همه اسمارتفوناش اپدیت بده و اون رابط کاربری داغونش همه گوشیاشو به گند بکشه!عالم و ادم دارن از رابط کاربری مزخرف سونی مینالن!
    بعدشم سامسونگ روی رابط کاربریش کار میکنه و پر امکاناته! نه مثل سونی اومده همون آندروید خامو یکم اینور اونورش کرده!
    ممنون.

  5. جا داره از همین تریبون به این نوع ساپورت افتضاح سامسونگ تبریک بگم و بهش یه خسته نباشید بگم. و اینهمه گوشی که فراموشش کرد و بار دیگر ثابت کرد فقط هدفش خالی کردن جیب مشتری و کلاهبرداری هست. اینم لیست گوشیهای سونی که اندروید6 میگیرن. فقط مقایسه کنید تا متوجه بشید سونی چیه و سامسونگ چیه و فرق یک شرکت با اصالت با یک ش کت ماهی فروش چیه.
    http://s3.picofile.com/file/8207629442/tmp_8481_FB_IMG_1440169091383732719916.jpg

    1. اینا فقط شایعه هست سانسونگ گفته بود نوت 2 5 رو میگیره ئلی نگرفت اچ تی سی گفته بود که وان مینی 2 اندروید 5 رو دریافت میکنه ولی نکرد الان سونی زدی که گفتع فقط تبلیغاته چون حتی براش 5.1 رو هم نداده چه برسه به شیش تازه 5.0.2 هم برای بعضی جاها اومد که انقدر دوستم صبر کردو نیومد رفت یک جی 3 خرید و پمجش کرد تازه من مطمعنم با پنج هم سونی زد مشکل پیدا کرده پس مطمعن باش که لگه تا سال 2016 هم صبر کنی نمیتونی اندروید 6 رو روی سونی زد ببینی بعدشم این شروع کاره مطمعن لاش سامسون گ دستگاه های های دیگه رو هم اپدبت میکنه
      با تشکر

    1. ببخشید آلفا تاریخ تولیدش با z3compact هست بنظرت خیلی کار شاقیه وقتی سامسونگ ساپورتش میکنه؟!! مثلا سونی به z هم میخواد اندروید6 بده کار شاق تریه یا اینکه آلفا با این سن کمش بگیره کار شاقیه؟!! یذره تعصبو بذارید کنار. سامسونگ هنوز به نوت4 هم 5.1.1 نداده ولی سونی هفته دیگه به میانرده هاشم میخواد بده 5.1.1. واقعا به چه چیز این شرکت دل خوش کردید؟ گوشیاش که ذرستو حسابی نیست،خدمات و ساپورتشم که تعطیل. کاش میفهمیدید کی بهتون ارزش قائل میشه و کی نمیشه.

      1. خخخخ سونی زد
        خخخخخ هر وقت 6 رو داد برا زد وان(که اگرم بده تا اخر امسال طول میکشه) اونوقت بگید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH