Lumia Camera در اختیار کاربران ویندوزی غیر لومیا قرار گرفت

بیایید به اوایل سال جاری میلادی باز گردیم، زمانی که گفته شد اپلیکیشن دوربین لومیا با نام Lumia Camera بر روی تمام دستگاه‌هایی که از ویندوز 10 استفاده می‌کنند، اجرا خواهد شد (تبلت‌ها و کامپیوتر) و در این خصوص سازنده دستگاه اهمیتی نخواهد داشت. اما اکنون قبل از اینکه نسخه نهایی ویندوز 10 برای اسمارت فون‌ها عرضه شود همه کاربران غیر لومیا که از ویندوزفون 8.1 نیز استفاده می‌کنند نیز می‌توانند برنامه مذکور را دانلود و نصب کنند.

nokia-camera-app-windows-phone-lumia-1020

برای مثال کاربران توانسته‌اند از طریق هواوی اسند W1 و سامسونگ ATIV SE که هر دو اسمارت فون از ویندوزفون استفاده می‌کنند، برنامه Lumia Camera را نصب کنند. البته گفتنی است که تمام قابلیت‌های این برنامه در دستگاه‌های غیر لومیا فعال نیست. برای مثال هنگامی که می‌خواهید فوکوس کنید و زمانی را برای این کار در اختیار دوربین قرار می‌دهید، در این حین است که برنامه پاسخگویی خود را از دست می‌دهد و کرش می‌کند و البته این اپلیکیشن نمی‌تواند به عنوان برنامه پیش فرض دوربین در دستگاه‌های غیر لومیا مورد استفاده قرار بگیرد.

Lumia-Camera

این اپلیکیشن امکان شخصی سازی تنظیمات دوربین را می‌دهد و قابلیتی به نام Rich Capture دارد که از طریق آن کاربران می‌توانند چندین تصویر HDR با تنظیمات مختلف ثبت و سپس آ‌ن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنند و البته این قابلیت می‌تواند با فلاش و بدون فلاش نیز مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است که اپلیکیشن Lumia Camera در حال حاضر در ویندوزفون استور به صورت رایگان در اختیار اسمارت فون‌های ویندوزی غیر لومیا قرار دارد.

لینک دانلود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH