اطلاعاتی در رابطه با اسمارت فون‌های جدید موتورولا

بسیاری از کاربران با شنیدن خبر اینکه موتورولا موتو X Play به بازار آمریکا عرضه نخواهد شد، ناراحت شدند اما آن‌ها نیز بهتر است که به روز‌های آتی امیدوار باشند. همان طور که می‌دانید موتورولا همکاری نزدیکی با Verizon دارد و البته گاهی با همکاری این اپراتور نام برخی از محصولات خود را تغییر می‌دهد و وارد بازار‌های دیگری می‌کند و بسیاری فکر می‌کردند که این همکاری در زمینه موتو X Play نیز صورت خواهد گرفت.

Moto_X_Play_Moto_Maker

اکنون اطلاعاتی از چند اسمارت فون جدید منتشر شده اما باید توجه کرد که در این اطلاعات نیز نمی‌توان مشخصات دقیق و ریز به ریز گوشی‌های آینده موتورولا را دریافت کرد و تنها همانند همه شایعات باید به اطلاعات کلی بسنده کنیم.

موتورولا دروید Maxx 2

انتظار می‌رود که موتورولا در طول سال جاری چند اسمارت فون تحت عنوان دروید را توسط Verizon عرضه کند که اغلب آن‌ها میان‌رده هستند و گویا شاهد موتو X Play با نامی جدید تحت خانواده دروید خواهیم بود. منتشر کننده این اطلاعات اخباری در خصوص مشخصات داخلی این محصول منتشر نکرده است و البته از لحاظ ظاهری نیز انتظار می‌رود که این محصول شبیه به موتو X Play باشد. گفته می‌شود که پردازش‌های موتورولا دروید Maxx 2 توسط پردازنده اسنپ‌دراگون 615 انجام خواهد شد و 2 گیگابایت حافظه رم نیز آن را یاری خواهد کرد. صفحه نمایش این اسمارت فون میان‌رده نیز 5.5 اینچی با وضوح 1080p خواهد بود که یک دوربین 21 مگاپیکسلی نیز در بخش پشتی دستگاه جای خواهد گرفت اما یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این تلفن هوشمند به باتری آن باز می‌گردد که شاهد یک باتری 3630 میلی‌آمپر ساعتی بر روی آن هستیم و امیدواریم که این باتری در زمان عرضه نیز چنین باشد.

Moto_X_Play_Black_Front_Turbocharge_Lifestyle2

در خصوص قیمت نیز گفته می‌شود که این محصول شبیه به موتو X Play خواهد بود و بر اساس اطلاعات منتشر شده باید در پایان سال جاری میلادی منتظر این اسمارت فون باشیم و حدود 300 دلار پول در کارت بانکی خود آماده کنیم. (گفتنی است که این مبلغ برای اسمارت فون تحت اپراتوری Verizon خواهد بود)

موتورولا Droid Turbo 2

اگرچه Verizon فعلا اطلاعات منتشر شده را تایید نکرده است اما گفته می‌شود که یک محصول دیگر را نیز در طول سال جاری از سوی موتورولا شاهد خواهیم بود که مشخصات و قیمت بالاتری خواهد داشت و برای خرید آن کاربران می‌بایست حدود 600 دلار هزینه کنند.

motorola-droid-turbo-verizon-10

فعلا اطلاعات زیادی در خصوص دروید توربو 2 منتشر نشده است اما گفته می‌شود که شاهد یک نمایشگر نشکن بر روی این گوشی خواهیم بود و انتظار می‌رود که این محصول از یک پنل POLED بهره ببرد.

جمع بندی

motorola-logo-mwc-2015-1

درست یا غلط فعلا نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد اما Phandroid مانور زیادی روی این اطلاعات داده و آن‌ها را درست می‌داند. نکته جالب اینجاست که اگر دروید Maxx 2 که یک اسمارت فون میان‌رده است و یک باتری 3630 میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد باتری Droid Turbo 2 چقدر باید بزرگ باشد؟

نظر شما در این خصوص چیست؟

2 در مورد “اطلاعاتی در رابطه با اسمارت فون‌های جدید موتورولا”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH