تشخیص چهره ویندوز 10 می‌تواند دو قلو‌ها را از هم باز شناسد!

اگر احساس می‌کنید که دیگر استفاده از پسورد برای کامپیوتر قدیمی شده است، باید بگوییم که در ویندوز 10 می‌توانید از طریق چهره خود امنیت کامپیوتر را تامین کنید. البته اگر شما یک برادر یا خواهر دو قلو دارید، نیازی نیست که نگران مشکلاتی در شناسایی چهره باشید. تست‌های انجام شده نشان می‌دهد که ویندوز 10 در تشخیص چهره قادر است دو قلو‌ها را نیز از هم باز شناسد و حتی در حین تغییر چهره مختصر نظیر زدن مو‌ها و برداشتن عینک نیز این سیستم عامل فریب نمی‌خورد که نشان می‌دهد، سیستم عامل جدید مایکروسافت در زمینه شناسایی چهره عملکرد بسیار خوبی دارد.

Windows-10-Face-Detection

این آزمایش در استرالیا انجام شده است و در جریان آن چندین دو قلو را آوردند تا بلکه بتوانند ویندوز 10 را فریب دهند اما گویا مایکروسافت واقعا چیزی در این سیستم عامل کم نگذاشته است. (التبه کمی با اغراق) برای مثال قل اولی که تصویر خود را به عنوان پسورد در ویندوز 10 قرار داده می‌تواند به سادگی وارد محیط ویندوز شود اما قل دوم که شباهت بسیاری به قل اول دارد نمی‌تواند وارد ویندوز شود و ویندوز 10 می‌تواند آن دو را از یک دیگر باز شناسد. در ادامه می‌توانید این ویدیو جالب را مشاهده کنید.

البته گفتنی است که در این تست از لپ‌تاپ لنوو Yoga 3 14 استفاده شده که یک دوربین قدرتمند دارد و به همین دلیل ویندوز 10 نیزعملکرد خارق العاده‌ای را از خود نشان داده است و ممکن است که این عملکرد در دستگاه‌هایی که دوربین ضعیف‌تری دارند، کمی متفاوت باشد و تاحدودی دقت خود را از دست دهد.

نظر شما در خصوص ویندوز 10 و سیستم تشخیص چهره آن چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH