2300 کارمند نوکیا در فنلاند کار خود را از دست خواهند داد!

بخش اسمارت فون‌های لومیا در مایکروسافت در حال تماشای اقدامات نوکیا فنلاند در زمینه اخراج حدود 2300 نیرو است که در بخش توسعه محصولات فعالیت می‌کردند.

microsoft-mobile-02_story

از سال گذشته مایکروسافت اقداماتی را برای اخراج نیرو‌های خود انجام می‌دهد و در ماه ژوئن نیز مدیر عامل این کمپانی با نام ساتیا نادلا به کارمندان خود اعلام کرده بود که خود را برای یک تصمیم سخت آماده کنند.

ماه جولای بود که اطلاعاتی در خصوص کمپانی Oyj که در واقع حامی اسمارت فون‌های لومیا است به بیرون درز کرد و در آن نیز شاهد برخی اخراج‌ها بودیم. حال بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی رویتزر گفته می‌شود که مایکروسافت تصمیم دارد یکی از سه واحد تولید خود را در فنلاند تعطیل کند و در جریان آن 2300 نفر کار خود را از دست خواهند داد. البته مایکروسافت همچنان واحد‌های Espoo و Tampere را حفظ خواهد کرد ولی احتمال برخی اخراج‌ها در این بخش‌ها نیز وجود دارد.

مایکروسافت سخت در تلاش است تا سهم قابل توجهی از بازار اسمارت فون‌ها را به دست آورد ولی در این بین تولیدات باکیفیت تاحدودی سد راه وی شده‌اند. بر اساس برنامه پیش روی مایکروسافت این کمپانی تصمیم دارد اسمارت فون‌های کمتری را معرفی کند و البته هرچه بیشتر در جهت دستگاه‌هایی با سایز کوچک گام بردارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH